Telefonisch contact
De werking van het product
Vindbaarheid van de website
Ervaring met onze monteur
Website inhoud
8.2/10
Verkoopproces

W. Jongman

Die zijn zeer goed. Communicatie is helder en ze en ze komen afspraken na. Installatie is keurig gedaan door de monteur van Boshuis.

Reactie Boshuis thuis in water:

Wat een mooie beoordeling! Bij Boshuis streven we altijd naar heldere communicatie en het nakomen van afspraken. Het doet ons goed te vernemen dat de installatie door onze monteur naar tevredenheid... Wat een mooie beoordeling! Bij Boshuis streven we altijd naar heldere communicatie en het nakomen van afspraken. Het doet ons goed te vernemen dat de installatie door onze monteur naar tevredenheid is uitgevoerd. Geniet van het zachte water!

Alice

Super! Werking van het product kan nu nog niet getest worden omdat we er nog niet wonen. Om die reden heb ik deze laager gehouden

Reactie Boshuis thuis in water:

Bedankt Alice voor deze beoordeling! We hopen dat je veel profijt zal hebben van het zachte water!

Versluis

Zeer goed

Reactie Boshuis thuis in water:

Wat goed om te horen dat u tevreden bent! Veel kook plezier met de Quooker toe gewenst!

Henk van Ledden

Reactie Boshuis thuis in water:

Bedankt Henk voor deze mooie beoordeling. Geniet van het zachte water!

Jacqueline

Zeer goede ervaring

Reactie Boshuis thuis in water:

Wat fijn om te horen dat uw ervaring met Boshuis zeer goed is geweest! Hopelijk geniet u al volop van het zachte water!

Anbeek

Geweldig

Reactie Boshuis thuis in water:

Wat een geweldige beoordeling! Bedankt en geniet van het zachte water :-)

Paul Noordman

Prima bedrijf àlles keurig geïnstalleerd en goede uitleg

Reactie Boshuis thuis in water:

Bedankt voor deze top beoordeling! Het is ons doel om alles nauwkeurig te installeren en duidelijke uitleg te geven, goed om te horen dat we daarin geslaagd zijn.

van der Haar

Prima service nette inbouw en oplevering.
Komen op locatie om te kijken of alles past !

Reactie Boshuis thuis in water:

Wat goed om te horen dat u tevreden bent over onze service en dat de installatie en oplevering naar wens zijn verlopen. We streven ernaar om onze klanten een hoog niveau van kwaliteit en zorg te... Wat goed om te horen dat u tevreden bent over onze service en dat de installatie en oplevering naar wens zijn verlopen. We streven ernaar om onze klanten een hoog niveau van kwaliteit en zorg te bieden,

fred kolb

Zeer goed

Reactie Boshuis thuis in water:

Bedankt voor deze zeer goede beoordeling! Geniet van de voordelen die het zachte water te bieden heeft!

Vermaak

Snel kontakt en levering en komt de afspraken perfect na

Reactie Boshuis thuis in water:

Bedankt voor deze super beoordeling! We streven ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden, het is fijn om te weten dat we daarin geslaagd zijn.