Telefonisch contact
De werking van het product
Vindbaarheid van de website
Ervaring met onze monteur
Website inhoud
8.2/10
Verkoopproces

Sander

Zeer tevreden

Reactie Boshuis thuis in water:

Bedankt Sander voor deze mooie beoordeling! Geniet van alle voordelen die het zachte water te bieden heeft!

anoniem

Excelent!

Reactie Boshuis thuis in water:

Wat fijn dat u zo tevreden bent met Boshuis! Geniet van het zachte water!

Leendertse

Persoonlijke aandacht en bereikbaarheid is top. Het vooraf bellen door de monteur ook. Enige minpunt op de website (in mijn beleving) is dat op basis van jullie advies (aantal bewoners) ik een... Persoonlijke aandacht en bereikbaarheid is top. Het vooraf bellen door de monteur ook. Enige minpunt op de website (in mijn beleving) is dat op basis van jullie advies (aantal bewoners) ik een Boshuis 200 nodig zou hebben terwijl ik in de praktijk met 5 bewoners slechts 155 kuub per jaar gebruik en een Boshuis 150 dus toereikend is.

Reactie Boshuis thuis in water:

Vaak nemen we nog even telefonisch contact op bij een aanvraag, zodat we hier goed (en passend) advies in kunnen geven. Bedankt voor deze feedback en geniet van het zachte water!

De Jong

Prima, alleen de meiden op kantoor moeten even beter nadenken.

Van.laar

Reactie Boshuis thuis in water:

Wauw wat een super beoordeling, bedankt! We hopen dat u veel profijt zal hebben van de waterontharder!

M. Vanderbos

Fijne service

Reactie Boshuis thuis in water:

Hartelijk dank voor de positieve beoordeling van onze service! Geniet van alle voordelen die het zachte water te bieden heeft.

Guus Schilderman

Uitstekend.

Reactie Boshuis thuis in water:

Bedankt voor deze uitstekende beoordeling! We hopen dat u veel profijt zal hebben van de waterontharder.

van Wijk

Heel goed super nette en kundige monteur

Reactie Boshuis thuis in water:

Bedankt Peter voor deze mooie beoordeling en wat goed om te horen dat onze monteur kundig en netjes is!

Leon Kok

Goeie service

Reactie Boshuis thuis in water:

Bedankt Leon voor deze super beoordeling! Geniet van het zachte water!

Ben Klinkenberg

Erg goed. Vriendelijk. Veel meer dan alleen maar even de Quooker en de ontkalker installeren. Er was maar beperkt ruimte, maar in overleg zijn we tot de optimale oplossing gekomen. Netjes gewerkt en... Erg goed. Vriendelijk. Veel meer dan alleen maar even de Quooker en de ontkalker installeren. Er was maar beperkt ruimte, maar in overleg zijn we tot de optimale oplossing gekomen. Netjes gewerkt en alles keurig opgeruimd. Prettige communicatie, zowe vooraf als tijdens de installatie.

Reactie Boshuis thuis in water:

Wat een mooi compliment, bedankt daar voor! Geniet van de Quooker en waterontharder.