Telefonisch contact
De werking van het product
Vindbaarheid van de website
Ervaring met onze monteur
Website inhoud
8.2/10
Verkoopproces

C.van Buuren

Opnieuw heel goed

Reactie Boshuis thuis in water:

Bedankt voor deze super beoordeling en wat fijn dat u weer voor Boshuis heeft gekozen!
Geniet van het zachte water!

Evelien den Blanken

Een fijne ervaring

Reactie Boshuis thuis in water:

Wauw wat een mooie beoordeling! We waarderen dit enorm en wensen u veel profijt van de waterontharder!

Johan Van Wijngaarden

Reactie Boshuis thuis in water:

Bedankt Johan voor deze goede beoordeling! Geniet van het zachte water!

Petra Terra

Heel goed

Reactie Boshuis thuis in water:

Bedankt voor deze goede beoordeling Petra! Hopelijk geniet je inmiddels al volop van het zachte water :-)

Bart-Jan Mutters

In ons vorige huis en huidige huis heeft Boshuis de Quooker geleverd en onderhouden. In onze huidige woning hebben we tevens een waterontharder en UNO filter van Boshuis. Naast het prettige contact... In ons vorige huis en huidige huis heeft Boshuis de Quooker geleverd en onderhouden. In onze huidige woning hebben we tevens een waterontharder en UNO filter van Boshuis. Naast het prettige contact met de verkoopafdeling is er ook de monteurs goed werk afgeleverd. Precies passend bij onze wens. Wij genieten iedere dag van de producten van Boshuis

Reactie Boshuis thuis in water:

Wauw bedankt Bart-Jan voor deze mooie beoordeling! Goed om te horen dat jullie zo tevreden zijn met onze producten. Geniet van het zachte water!

Esther De Nooijer-van Vugt

We hebben al bijna 20 jaar een waterontharder van Boshuis in huis. Deze en de services door de jaren heen is goed bevallen Echter is het proces dat tot de aanschaf leidde en de aanloop tot de... We hebben al bijna 20 jaar een waterontharder van Boshuis in huis. Deze en de services door de jaren heen is goed bevallen Echter is het proces dat tot de aanschaf leidde en de aanloop tot de installatie moeizaam gegaan. Communicatie blijft toch erg belangrijk.

Ik blijf Boshuis ondanks de wat mindere ervaring aanbevelen, omdat ze uiteindelijke het beste product leveren op dit gebied.

Reactie Boshuis thuis in water:

Bedankt voor de feedback mevrouw de Nooijer-van Vugt. Communicatie is zeker belangrijk en we proberen dit uiteraard zo goed mogelijk te laten verlopen. Hopelijk geniet u inmiddels van het zachte... Bedankt voor de feedback mevrouw de Nooijer-van Vugt. Communicatie is zeker belangrijk en we proberen dit uiteraard zo goed mogelijk te laten verlopen. Hopelijk geniet u inmiddels van het zachte water!

Alexandra de Vries

Prima, klein bedrijf met grote persoonlijke betrokkenheid

Reactie Boshuis thuis in water:

Wat fijn om te horen dat u ervaart dat wij persoonlijk betrokken zijn, dat is waar we bij Boshuis als familiebedrijf ook trots op zijn!

Ton

Prima service

Reactie Boshuis thuis in water:

Bedankt Ton voor deze super beoordeling! Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service. Wij wensen u veel plezier van de voordelen van het zachte water!

Jan

Reactie Boshuis thuis in water:

Bedankt Jan, we zijn blij dat u een positieve ervaring met Boshuis heeft gehad. Wij wensen u veel plezier met het zachte water!

Reactie Boshuis thuis in water:

Wauw een 10! Wij waarden uw feedback, wij streven er naar om elke klant zo prefect mogelijk te helpen. Wij wensen u veel profijt van de de nieuwe waterontharder toe.