Telefonisch contact
De werking van het product
Vindbaarheid van de website
Ervaring met onze monteur
Website inhoud
8.2/10
Verkoopproces

Rob de Ligt

Tot nu toe prima. Een goed en servicegericht bedrijf

Reactie Boshuis thuis in water:

Ons team doet uiterst zijn best om een goede service te verlenen, wij zijn blij om te horen dat u dat ook zo ervaart!

Ida.s.haarmode

Tja waar te beginnen . Al jaren klant . Een keer een vervelende ervaring gehad met een apparaat wat water bleef door geven . Heeftons heel veel geld gekost .resent een beurt voor onderhoud... Tja waar te beginnen . Al jaren klant . Een keer een vervelende ervaring gehad met een apparaat wat water bleef door geven . Heeftons heel veel geld gekost .resent een beurt voor onderhoud aangevraagd . Deze meneer adviseerde ons een nieuw model na bijna 15 jaar . Dat was attent . Helaas is de installatie niet goed gebeurd .binnen een week grote problemen .
Toen kwam er een monteur die heeft een nieuwe geplaatst .
Het geheel verdiend geen schoonheidsprijs prijs .

Cees Schoneveld

Perfect bedrijf

Reactie Boshuis thuis in water:

Wat fijn om te horen dat u Boshuis een perfect bedrijf vindt! Bedankt voor deze positieve feedback!

Annemarie Groeneveld

Gewedig

Reactie Boshuis thuis in water:

Wat een super beoordeling! Wij waarderen je feedback en hopen dat je inmiddels volop geniet van het zachte water.

Fam. Van de Kimmenade

Goed contact en afspraken worden nagekomen. Prima bedrijf met vriendelijke monteurs!

Reactie Boshuis thuis in water:

Wat fijn om te horen dat uw ervaring met onze vriendelijke monteurs zo positief is geweest. Ons team streeft er altijd naar om niet alleen professionele service te bieden maar ook vriendelijk.... Wat fijn om te horen dat uw ervaring met onze vriendelijke monteurs zo positief is geweest. Ons team streeft er altijd naar om niet alleen professionele service te bieden maar ook vriendelijk. Bedankt voor deze mooie beoordeling!

Kamp

Goed en correct,komen afspraken na

Reactie Boshuis thuis in water:

Hartelijk dan voor het delen van deze positieve ervaring! We zijn blij om te horen dat u zo tevreden met Boshuis bent. We hopen dat u inmiddels al volop geniet van het zachte water.

Hanneke Holsappel

Reactie Boshuis thuis in water:

Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring met Boshuis! Geniet van het zachte water!

M.C.C. van den Berg

Product geplaatst

Reactie Boshuis thuis in water:

Bedankt voor het delen van deze fantastische beoordeling! Wij wensen u veel profijt met de waterontharder.

Wim van de Polder

Zeer vakkundig en betrouwbaar!

Reactie Boshuis thuis in water:

Wauw wat een mooie beoordeling, hier worden we blij van! Bedankt Wim!

Wilco Roke

Informeren, afspreken, installeren, klaar

Reactie Boshuis thuis in water:

Ons doel is om een vlotte en goede ervaring te bieden en het doet ons goed te weten dat hebben bereikt in uw geval! Bedankt voor het delen van deze positieve ervaring.