Telefonisch contact
De werking van het product
Vindbaarheid van de website
Ervaring met onze monteur
Website inhoud
8.2/10
Verkoopproces

De Graaf

Prima bedrijf

Reactie Boshuis thuis in water:

Bedankt Elly voor deze goede beoordeling. Geniet van het zachte water!

Diederik Welbie

Fantastisch! Goed geholpen en klantvriendelijk

Reactie Boshuis thuis in water:

Bedankt Diederik voor deze beoordeling! Geniet van alle voordelen van het zachte water!

Reactie Boshuis thuis in water:

Bedankt voor deze beoordeling. Geniet van alle voordelen die het zachte water te bieden heeft!

Reinald Demoed

Heel goed

Reactie Boshuis thuis in water:

Bedankt Reinald voor deze mooie beoordeling!

Hans van Velzen

Prima afspraken, optijd geleverd, Ervaren monteur

Reactie Boshuis thuis in water:

We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de afspraken, de tijdige levering en de ervaren monteur van Boshuis. Geniet van het zachte water!

BPT Kerklaan

Uitstekend !!! Meedenkend, flexibel en zeer vriendelijke Service!

Reactie Boshuis thuis in water:

Wauw wat een mooi compliment! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent met de service van Boshuis!

Brender

Reactie Boshuis thuis in water:

Super een 10, daar worden we heel blij van! Bedankt voor deze goede beoordeling!

Safari

No-nonsense watrezuivering bedrijf

Reactie Boshuis thuis in water:

Bedankt voor deze goed beoordeling! Duidelijkheid en efficiëntie zijn belangrijke waarden voor ons, we zijn blij dat je tevreden bent met onze aanpak! Geniet van het zuivere water!

Henk Jansen

Prima. Alles volgens afspraak geregeld en geïnstalleerd.

Reactie Boshuis thuis in water:

We zijn blij te horen dat alles volgens afspraak is verlopen. Bedankt voor deze beoordeling!

W. Jongman

Die zijn zeer goed. Communicatie is helder en ze en ze komen afspraken na. Installatie is keurig gedaan door de monteur van Boshuis.

Reactie Boshuis thuis in water:

Wat een mooie beoordeling! Bij Boshuis streven we altijd naar heldere communicatie en het nakomen van afspraken. Het doet ons goed te vernemen dat de installatie door onze monteur naar tevredenheid... Wat een mooie beoordeling! Bij Boshuis streven we altijd naar heldere communicatie en het nakomen van afspraken. Het doet ons goed te vernemen dat de installatie door onze monteur naar tevredenheid is uitgevoerd. Geniet van het zachte water!