Kirsten Alofs

Bestelling van schoenen online

Goede overzichtelijke pagina..

Ik zou de kosten voor retourneringen voor eigen rekening nemen ipv deze aan de klant te geven.

Bosch

Heel goede en snelle service

Geld retouneren gaat heel snel

Nee , alles is hoed

Anonymous

Happy, fast package sending process, on time, product correct with description,

fast delivery, good quality,

Smits

Schoenen waren mooi maar te klein. Ik had na de retour zending binnen een paar dagen mijn geld weer terug op de rekening

Angela de Vet

Snelle reactie

Mijn bestelde schoenen (uitverkoop) kwamen tijdens mijn vakantie. Toen ik thuis kwam zag ik dat de linker schoen lichter van kleur was (groen suède) en de zool geler dan de rechter schoen. Ik was te... Mijn bestelde schoenen (uitverkoop) kwamen tijdens mijn vakantie. Toen ik thuis kwam zag ik dat de linker schoen lichter van kleur was (groen suède) en de zool geler dan de rechter schoen. Ik was te laat om de schoenen retour te sturen. Misschien bij website volgende keer vermelden.

angelique westhovens

Niet goed

als iets niet/niet meer op voorraad is zet het dan niet op de site. Jullie doen alsof het oke is, direct met track and trace.

vd berg

Kon het product helaas niet leveren omdat er iets aan mankeerden, kreeg per info te horen dat de bestelling niet geleverd werd, helaas niet erbij hoe of wat, daar moest ik zelf achter aan. Bij... Kon het product helaas niet leveren omdat er iets aan mankeerden, kreeg per info te horen dat de bestelling niet geleverd werd, helaas niet erbij hoe of wat, daar moest ik zelf achter aan. Bij navraag netjes antwoorden gekregen.
Helaas waren de slippers niet meer leverbaar.

Heeft netjes afgehandeld door direct een antwoord te sturen op de vragen.

Helaas geen alternatief. Meer informatie geven waarom iets niet geleverd gaat worden en het verloop hiervan.

Heleen

Fijne winkel en vriendelijk personeel dat tijd voor he maakt en een eerlijk advies geeft als je daar om vraagt.

Snelle leveringvan kwalitatief goede schoenen

Voor de laarzen zou het fijn zijn als er altijd een schachtmaat wordt vermeldt in cm zodat je zeker bent van ee n passende laars bij bestellen

Yvonne

Prima bedrijf met snelle levering

leveringstijd

Snelle levering en mooie prijzen

Niets