Pauline Van der kerk

Special offer

Hoe omschrijft u uw ervaring met de Boots webshop?

Problem with the website on the payment . Had to call twice to hat the 2-1 offer .

Love the 2-1 offer and site easy to access.

Isabeau Fijn

Goede service

M P De Keizer

Snelheid en juiste prijs

Geen nee verkopen

Zijn er niet

sam Hermans

Niet tevreden over klantendienst en bezorgdienst

Hoe omschrijft u uw ervaring met de Boots webshop?

Levering voor een heel klein pakketje naar België heel duur. Groter en zwaarder pakket dat ik via een andere site uit UK is zelfs goedkoper. Mail gestuurd naar de klantendienst, nooit antwoord op... Levering voor een heel klein pakketje naar België heel duur. Groter en zwaarder pakket dat ik via een andere site uit UK is zelfs goedkoper. Mail gestuurd naar de klantendienst, nooit antwoord op gekregen

Beantwoorden van mails + normale prijs voor levering naar België

Adelheid van der Werf

Online bestellen prettig

Hoe omschrijft u uw ervaring met de Boots webshop?

Good dat No7 cosmetica online te bestellen is en op te halen bij de apotheek op je eigen moment.

Website kan beter. Bijvoorbeeld bij de 1+1 gratis aanbiedingen wordt pas laat duidelijk hoe het werkt. Beetje omslachtig.

Eugenie Karreman janssen

Niet oké product Prima! Maar op hun site stond 1 en 1 gratis Dit heb ik niet gekregen. Heb eerder bij Boots besteld, dus dit valt tegen.

Hoe omschrijft u uw ervaring met de Boots webshop?

Op dit moment niet goed.

Als je iets aanbiedt op de site moet het ook geleverd worden.

r.l

Jammer niet duidelijk genoeg de aktie

Hoe omschrijft u uw ervaring met de Boots webshop?

Ik kocht artikelen naar aanleiding van de advertentie, kreeg i.p.v 2 artikelen voor 1 prijs maar 1 artikel toegestuurd. Heb daar een mail over gestuurd een paar dgn geleden tot heden nog geen... Ik kocht artikelen naar aanleiding van de advertentie, kreeg i.p.v 2 artikelen voor 1 prijs maar 1 artikel toegestuurd. Heb daar een mail over gestuurd een paar dgn geleden tot heden nog geen reactie. Jammer. Ben wel tevreden over het merk nr 7

Duidelijker zijn op de site met een actie nu voel ik me beduveld.

Jose Holstege-Bos

Helaas ging het met PostNL niet goed
Verder over de site tevreden

Qua bestellen prima

Misschien wat meer filter punten

Konstance schrepfer

Tevreden

Tevreden

Rita Moerman

MATIG

Hoe omschrijft u uw ervaring met de Boots webshop?

Ruime keuze en voorraad ,spijtig dat de communicatie betreft levering zo slecht en onjuist verloopt,klantendienst aan de telefoon niet altijd vriendelijk en weigerachtig om te helpen , niet... Ruime keuze en voorraad ,spijtig dat de communicatie betreft levering zo slecht en onjuist verloopt,klantendienst aan de telefoon niet altijd vriendelijk en weigerachtig om te helpen , niet allemaal gelukkig.

juiste informatie betreft levering aub. achterstanden kan ik ten volle begrijpen maar juiste leveringsdatum bevestigen moet toch mogelijk zijn