sylvie berten

Goede service!!

Vlotte service!Goeie producten!

Doe zo verder.

Christel De regt

Zeer tevreden klant van Boots apotheek

top

geen ben zeer tevreden

Rita Schelfhout

Nr7 producten aangekocht

Hoe omschrijft u uw ervaring met de Boots webshop?

Prima webshop en snelle levering

Aktie 1+1 gratis was onvoldoende voorraad van en de reactie van uw medewerker was nogal bot.

Good

Good

SOLANGE DE CLERCK

Top internet verkoop

Hoe omschrijft u uw ervaring met de Boots webshop?

ik hoef niet meer naar Nederland de rijden in België zijn de 7 producten niet te koop

AE Pijnenburg

Ik ben sprakeloos en weet nog niet wat ik ervan moet denken

Hoe omschrijft u uw ervaring met de Boots webshop?

Het betreft een defect product waarvoor mij een nieuw exemplaar is toegezonden. Aangezien het nieuwe exemplaar in een nieuw doosje zat ging ik ervan uit dat het een nieuw product was. Het kwam niet... Het betreft een defect product waarvoor mij een nieuw exemplaar is toegezonden. Aangezien het nieuwe exemplaar in een nieuw doosje zat ging ik ervan uit dat het een nieuw product was. Het kwam niet in mij op te denken dat dit mogelijk wéér defect zou zijn.

Helaas blijkt dat wel het geval. Nu vraag ik mij af: ben ik nou gek, die dit product al diverse keren gekocht en gebruikt heeft, of zou er een hele productieserie van dit product defect zijn, of is... Helaas blijkt dat wel het geval. Nu vraag ik mij af: ben ik nou gek, die dit product al diverse keren gekocht en gebruikt heeft, of zou er een hele productieserie van dit product defect zijn, of is er iets anders aan de hand....? Ik ben er echt van geschrokken: hoe is het mogelijk dat dit nu wéér kan gebeuren? Is dit tweede product door u getest? Direct bij de eerste druk kwam er namelijk al emulsie uit (helaas alleen de transparante, niet de witte, die zouden moeten mengen). Exact hetzelfde euvel als bij de eerdere aankoop....

Reactie Boots Nederland:

Beste AE Pijnenburg,
Beste AE Pijnenburg,
Dank voor je review. Dit lijkt me echt een fabricage fout! Het kan niet zijn dat het product niet juist werkt omdat het niet goed mengt bij gebruikt. Helaas zie je inderdaad dan vaak dat bij een hele 'batch' uit de fabriek alles fout is en niet te gebruiken is. Ik zal contact op te nemen met onze logsiteke afdeling, zodat men dit kan nagaan. Hopelijk heb je inmiddels wel een werken exemplaar?! Anders graag zsm contact opnemen met onze klantenservice, ze helpen je graag verder.
Excuus voor het ongemak en dank voor het vertrouwen in Boots Nederland
namens Boots Nederland,

Perfect

Tessa James

Heel goede service

Heel goed

Ik heb een 2 voor 1 aanbieding genomen maar deze was niet zo duidelijk tijdens het bestel proces, alleen op het einde van de betaal pagina.

kinga villanyi

Jolien Bos-Glas