b. Laké

Een verschrikkelijke apotheek keten. ik kom er al 20 jaar. ik kan me niet heugen op een fijn gevoel na een bezoek aan deze apotheek in de afgelopen jaren. werkelijk verschrikkelijk. laatst heb ik... Een verschrikkelijke apotheek keten. ik kom er al 20 jaar. ik kan me niet heugen op een fijn gevoel na een bezoek aan deze apotheek in de afgelopen jaren. werkelijk verschrikkelijk. laatst heb ik een betaling verzoek gekregen met een dreiging van 40 euro als ik niet op tijd betaal. Er staat ook een telefoonnummer in de brief voor het geval je informatie wilt over de betaling. Ik heb zeker 10 keer gebeld en anderhalf uur in de wacht gehangen maar geen hond die de telefoon opneemt. eindelijk langsgegaan bij de apotheek. daar ben ik ook niet wijzer geworden. wat een waardeloos bedrijf. echt geldwolven.

Hoe omschrijft u uw ervaring met de Boots webshop?

Heel slecht en weinig kennis van zaken

Bereikbaarheid verbeteren en mensen inzetten die met passie werken.

Linda Holtham

Teatree Witchhazel Tonic

Hoe omschrijft u uw ervaring met de Boots webshop?

Heel goed, mijn tonic, in Engeland kokocht was op en Boots Nederland heeft snel de product geleverd.

Geen tips

Miriam G.M. Serne van Essen

Goed product, verkeerd geleverd

Hoe omschrijft u uw ervaring met de Boots webshop?

Op zich prima maar qua levering niet zo fijn. Een pakketje met meer dan 150€ inkopen van een zijde verpulverd ( en verpakkingen van de inhoud stuk) aanleveren en op de mededeling en vraag hierover... Op zich prima maar qua levering niet zo fijn. Een pakketje met meer dan 150€ inkopen van een zijde verpulverd ( en verpakkingen van de inhoud stuk) aanleveren en op de mededeling en vraag hierover niet reageren= echt niet goed

Zie vorige punt

Ilonka Sengers

Zeer tevreden

Zeer goed

Geen tips

GM Serne van Essen

Verpakken kan Boots niet

Hoe omschrijft u uw ervaring met de Boots webshop?

Het pakket met 15 flesjes Limisan kwam behoorlijk beschadigd aan. Van de verpakking in de doos per spraybusje Limisan waren er vier ook zwaar beschadigd. De sprayflesjes waren gelukkig heel.... Het pakket met 15 flesjes Limisan kwam behoorlijk beschadigd aan. Van de verpakking in de doos per spraybusje Limisan waren er vier ook zwaar beschadigd. De sprayflesjes waren gelukkig heel. Verpakking moet echt beter want zo leveren is niet acceptabel net als de herroepingsrecht voorwaarde dat een beschadigde verpakking niet terug gestuurd mag worden, bezopen!!

Zie hierboven; verpak materiaal wat €120 kost beter zodat het onbeschadigd aan komt!

Marina Heinsbroek

Duidelijk en snel

Hoe omschrijft u uw ervaring met de Boots webshop?

Goed duidelijke site snelle levering

Hilda

Hoe omschrijft u uw ervaring met de Boots webshop?

Het product werd goed omschreven.
De prijs werd goed aangegeven
En bestellen ging snel en veilig
Ga hier wel weer bestellen

N.v t

Ronald Geel

Top kwaliteit

Hoe omschrijft u uw ervaring met de Boots webshop?

Altijd voorradig en snel geleverd

Geen zo doorgaan

margreet boerman

Top apotheek

Top

Ga zo door

F van den Berg

Goede producten, snelle levering

Perfect

niet teveel mailen na aankoop, bv herinnering na een week of 10 dagen. Indien vaker gekocht dan niet steeds nodig enquete in te vullen