Jacqueline Engelander

Goede ervaring

Hoe omschrijft u uw ervaring met de Boots webshop?

Deze eerste ervaring bij Boots was een goede ervaring. Veel eigen merken en producten die ik nog niet kende/ken. Regelmatig aanbiedingen. Informatie over de producten. Vlotte levering.

op dit moment geen verbeterpunten

Dag Jacqueline,
Hartelijk dank voor je review. We stellen het zeer op prijs dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten.
We hopen dat je nog veel plezier zult hebben van je...
Dag Jacqueline,
We hopen dat je nog veel plezier zult hebben van je bestelling. Als je nog vragen of suggesties hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Een fijne dag nog en hopelijk tot ziens bij Boots!

Marieke Duppen

Makkelijk en snel

Duidelijk

X

Dag Marieke,
Bedankt voor je positieve beoordeling. We stellen het zeer op prijs dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten.
We hopen dat je nog veel plezier zult hebben van...
Dag Marieke,

Corien Heeren

Online bestellen dat is makkelijk

Beste Corien,
Hartelijk dank voor uw mooie review. We zijn erg blij dat u tevreden bent over Boots Apotheek.
Beste Corien,
Uw feedback is voor ons zeer waardevol. Het helpt ons namelijk om onze producten en diensten te verbeteren en onze klanten nog beter van dienst te zijn. Dank daarom dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten.
We hopen dat u nog veel plezier zult hebben van uw bestelling.
Een fijne dag.

Mirte Blankenstein

Product niet ontvangen

Zie mijn vorige opmerking

Als een product niet op voorraad is of niet leverbaar is, graag op de site vermelden. Had nu extra dingen gekocht ivm geen verzendkosten, ontvang ik wel de extra bestelde producten maar niet het... Als een product niet op voorraad is of niet leverbaar is, graag op de site vermelden. Had nu extra dingen gekocht ivm geen verzendkosten, ontvang ik wel de extra bestelde producten maar niet het “hoofdproduct”. Nergens werd bij de levering gemeld dat het product niet leverbaar was. Toch jammer, als ik het had geweten had ik geen bestelling geplaatst.

Dag Mirthe,
Dag Mirthe,
Hartelijk dank voor je review. Jouw feedback is voor ons zeer waardevol. Het helpt ons om onze producten en diensten te verbeteren en onze klanten nog beter van dienst te zijn.
Wat vervelend dat je bestelling niet compleet was en dat het product dat je eigenlijk zo graag wilde ontvangen ontbrak. We begrijpen je teleurstelling goed.
Het kan soms voorkomen dat er echt nét tegelijk een bepaalde hoeveelheid van een artikel wordt besteld, waardoor we op dat moment sneller door de voorraad heengaan dan het systeem aangeeft. We proberen dit te voor komen door onze voorraad iedere x aantal minuten bij te werken, maar wanneer het erg druk is kan dit soms toch nog eens gebeuren.
Wanneer er dan een verschil in voorraad ontstaat moeten we heel soms met pijn in ons hart iemand teleurstellen. Dit vinden wij ook echt onwijs vervelend.
Ons magazijn heeft ervoor gekozen u de rest van de bestelling wel te versturen. Maar als ik de bestelling bekijk, snap ik heel erg goed wat je bedoeld.
Ik zie in het systeem terug dat er wel al contact over is geweest en dat het netjes opgelost is voor je, klopt dit? Neemt natuurlijk niet weg dat het erg vervelend blijft.
We hopen dat we ons een volgende keer opnieuw kunnen bewijzen en dat je de gewenste producten dan gewoon goed in ontvangst kunt nemen. Vergeet bij een volgende bestelling dan niet de kortingscode te gebruiken die we je gestuurd hebben n.a.v. ons vorige contact! 😊
Namens Boots nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak!

Linda Beck wilhelm

Vaste leverancier soap&glory

Geen bijzonderheden.

Jammer dat ik het product niet kan (af) halen op een fysieke Boots locatie.

Dag Linda,
Dag Linda,
Bedankt voor uw positieve beoordeling. We stellen het zeer op prijs dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. Helaas is het, op dit moment, inderdaad niet mogelijk om een pakketje af te halen bij een fysieke Boots locatie. U kunt uw bestelling enkel bij u thuis laten bezorgen of anders bij een PostNL afhaallocatie bij u in de buurt. We nemen uw feedback zeker mee, dus wie weet wat de toekomst brengt hierin.
Voor nu willen we u veel plezier wensen met de bestelling en hopelijk zien we u snel weer terug bij Boots!
Een fijne dag.
Team Boots online

Michele Harris

Excellent!

Hoe omschrijft u uw ervaring met de Boots webshop?

Geen probleem, snel, makkelijk, goede prijs.

Dag Michele,
Dag Michele,

melissa visser

Super

Super winkel

Geweldige klantenservice

Beste Melissa,
Hartelijk dank voor uw positieve review. We zijn erg blij dat u tevreden bent en dat u de tijd heeft genomen ons te beoordelen.
Uw feedback is voor ons zeer waardevol. Het...
Beste Melissa,
Uw feedback is voor ons zeer waardevol. Het helpt ons om onze producten en diensten te verbeteren en onze klanten nog beter van dienst te zijn.
Fijn om te lezen dat u tevreden bent over de klantenservice. We doen er alles aan onze klanten zo goed mogelijk te helpen, dus leuk om te lezen dat u dit als positief ervaren heeft.
Heel erg bedankt en hopelijk tot ziens bij Boots!

Nina Van Horssen

Snel, duidelijk en goed!

Hoe omschrijft u uw ervaring met de Boots webshop?

Heel snel, duidelijk en goed verpakt

Beste Nina,
Hartelijk dank voor je review.
Beste Nina,
Hartelijk dank voor je review.
Jouw positieve feedback is voor ons zeer waardevol. Het helpt ons om onze producten en diensten te verbeteren en onze klanten nog beter van dienst te zijn.

van der Aa

Herhaalrecpeten via app

deze is zeer slecht

zorg ervoor dat het systeem achter de app werkt

Groenelaan

Amateurs

Hoe omschrijft u uw ervaring met de Boots webshop?

Zeer onvriendelijk en niet professioneel. De apotheekster wordt lichtelijk hysterisch bij commentaar en liegt gewoon een verhaal bij elkaar.

Volledig nieuwe crew die wel met plezier werkt.