Dick Verhoef

Vlot en zonder problemen

Zoals het hoort

Dag Dick,
Dag Dick,
Bedankt voor je mooie beoordeling. We stellen het zeer op prijs dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten. We hopen dat je nog veel plezier zult hebben van je bestelling. Als je nog vragen of suggesties hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Monique Moobers

UItstekend

na bestelling snelle levering

zou niet weten wat nog beter kan of moet

Dag Monique,
Dag Monique,
Bedankt voor je mooie beoordeling. We stellen het zeer op prijs dat je de tijd hebt genomen om een review bij ons achter te laten. Fijn om te lezen dat je het bestellen bij Boots Apotheek als positief ervaren hebt. Dat zien we natuurlijk graag.
Een hele fijne dag nog en hopelijk tot zien bij Boots.

E Heuperman

Uitstekend

Goedendag,
Heel erg bedankt voor je mooie beoordeling. We stellen het zeer op prijs dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten. Een hele fijne dag toegewenst.
Met vriendelijke...
Goedendag,

Marjan Kooiman

Fijne spullen op een toegankelijke website

Hoe omschrijft u uw ervaring met de Boots webshop?

Prima. Alle items reeds de volgende dag in huis.

Moest wel even op internet zoeken voor ik de website gevonden had.

Dag Marjan,
Bedankt voor je mooie beoordeling. We stellen het zeer op prijs dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten. Leuk om te lezen dat je tevreden bent over Boots!
Als...
Dag Marjan,
Hopelijk tot ziens!

Natasja Quist

Freestyle libre 2

Redelijk! Moeilijk bereikbaar

Als iets kapot geleverd word zou het fijn zijn als je een nieuwe krijg of geld terug! Freestyle libre 2 is via de abbot site ook lastig om vervanging te vragen dus ben nu 70 euro kwijt

Mark de Boer

Nelly Kuijt

1e keer besteld, vlot en goed

Dag Nelly,
Dag Nelly,
Bedankt voor je positieve beoordeling. We stellen het zeer op prijs dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten. Heel veel plezier met je bestelling en hopelijk tot ziens bij Boots!

M. Welling - van der Linden

Foei!

geen ervaring

Kortgeleden kregen we bericht dat de apotheek de medicijnen niet meer bij de huisarts wil laten ophalen. Daar ben ik - als 80 jarige dorpsbewoner - heel boos over. Nu moeten we - ieder voor zich -... Kortgeleden kregen we bericht dat de apotheek de medicijnen niet meer bij de huisarts wil laten ophalen. Daar ben ik - als 80 jarige dorpsbewoner - heel boos over. Nu moeten we - ieder voor zich - naar de apotheek, die met openbaar vervoer niet bereikbaar is. Wel willen ze aan huis brengen....maar dat is toch de wereld op z'n kop?!
Ze brengen de medicatie wel in het volgende dorp, waarbij ze ons dorp Garmerwolde) passeren!!!
Ik vind (en velen met mij) dat deze 'kleine service' terug moet.

Jacqueline Engelander

Goede ervaring

Hoe omschrijft u uw ervaring met de Boots webshop?

Deze eerste ervaring bij Boots was een goede ervaring. Veel eigen merken en producten die ik nog niet kende/ken. Regelmatig aanbiedingen. Informatie over de producten. Vlotte levering.

op dit moment geen verbeterpunten

Dag Jacqueline,
Hartelijk dank voor je review. We stellen het zeer op prijs dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten.
We hopen dat je nog veel plezier zult hebben van je...
Dag Jacqueline,
Een fijne dag nog en hopelijk tot ziens bij Boots!

Marieke Duppen

Makkelijk en snel

Duidelijk

X

Dag Marieke,
We hopen dat je nog veel plezier zult hebben van...
Dag Marieke,