Atrium VGM

Wij hadden een activiteit gepland die helaas vanwege het weer niet door kon gaan. Wij hebben de dagen ervoor veel contact gehad om een leuk back-up plan te bedenken. Het contact en de proactieve...

Beschrijf hier uw ervaring

Wij hebben een ontzettend leuke dag gehad en alles was tot in de puntjes geregeld. Wij hebben een City Game gedaan omdat wij vanwege het stormachtige weer geen Expeditie Robinson konden doen. Wij hebben als alternatief het spel "Sherlock Holmes" gespeeld, dit was erg leuk!

Zeer geslaagd bedrijfsuitje!

Beschrijf hier uw ervaring

Expeditie Robinson op het strand van Scheveningen. Duidelijke uitleg van de spellen en goede (en gezellige) begeleiding. De sfeer was heel ongedwongen. Jammer dat de parkeerkosten bij deze locatie zo hoog zijn.

Gemeente Den Haag, dienst SZW

Ons afdelingsuitje is georganiseerd door Boost Events. Met Paula had ik een goed contact en alle wensen waren bespreekbaar.
We hebben een zeer geslaagde dag gehad met leuke activiteiten en...

Beschrijf hier uw ervaring

Tijdens het uitje hadden de collega's de keuze uit Powerkiten, Archery Tag, wandeling door Scheveningen en wrap armband. Alle activiteiten waren leuk. De lunch, de koffie/thee, smoothies en sapjes waren heerlijk. De bediening was super vriendelijk en heerlijk relaxed. De afsluitende borrel was een perfecte afsluiting van de dag.

Het was een geweldige dag!

Beschrijf hier uw ervaring

We hebben met 30 man Expeditie Robinson gedaan op het strand van Scheveningen. We werden goed begeleid bij de wedstrijd en de onderdelen waren professioneel opgezet. De begeleiders waren top!
De Copacabana in Scheveningen is een prachtige locatie met vriendelijk personeel.
De lunch en bbq waren fantastisch (verse smoothies en soep (niet uit een pakje) goede en gevarieerde broodjes, voor ieder wat wils. Geen standaard lunch, echt heerlijk) en het weer was de kers op de taart!
Het contact en de voorbereiding met Boost Events was heel fijn. Een dag "op maat". Alles wordt tot in de puntjes verzorgt zodat je kunt genieten van de dag en nergens meer aan hoeft te denken!

M. v.d. Burg

Net contact via de mail en snelle reacties.

Beschrijf hier uw ervaring

Wij hebben Ibiza armbandjes gemaakt, was een groot succes!

Femke

Wij hebben met 14 dames een ontzettend leuke en goed verzorgde workshop ‘Ibiza-armbandjes maken’ gedaan. Paula had alle geduld en iedereen was heel blij met het resultaat!

Ibiza armbandjes maken

Wilma van Wijk

Super organisatie top geregeld en hele vriendelijke en gastvrije mensen

Beschrijf hier uw ervaring

Wij hebben het spel weddingcras gespeeld en tekst borden gemaakt en daar na een bbq

Isa

Hartstikke leuk!!

Beschrijf hier uw ervaring

We hebben met 6 meiden de workshop Ibiza armbandjes maken gedaan onder begeleiding van Paula. Gewoon als vriendinnenuitje.

De ontvangst door Paula was goed. We waren nog niet helemaal compleet maar Paula wachtte rustig tot iedereen er was. Hierdoor liepen we iets uit de planning maar daar hebben we niks van gemerkt of over gehoord. Dat was erg fijn. Hulp en begeleiding bij het maken van de armbandjes was goed en volledig. Ze dacht leuk met je mee over een ontwerp.

Fortezza ICT BV

Zeer goed en prefesioneel. Onze medewerkers hebben het met een 8.2 beoordeeld.

Beschrijf hier uw ervaring

Expeditie Robinson. Kort krachtig en veel gelachen.

Super gave middag/avond gehad!

Beschrijf hier uw ervaring

Wij zijn op een zondag wezen powerkiten met z'n 6en. Tijdens deze warme hoogtijdagen op het strand is het hartstikke druk. Maar we hebben prima kunnen kiten op een goed leeg stuk strand. De begeleiding van de instructeur was echt super! Heel relaxt en goede uitleg. Erg ongedwongen sfeer.
Daarna bij Copacabana blijven eten. Dat was goed verzorgd en ondanks de drukte goed geregeld door zeer aardige bediening.