Boonman Bedden - Wonen

Boonman Bedden - Wonen Ook benieuwd naar feedback over de webshop Boonman Bedden - Wonen? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1452
98 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Boonman Bedden - Wonen met 9.1/10. Gebaseerd op 1452 ervaringen.

Fijne Service
Lange levertijd

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Goede verkoper, kon veel informatie geven. goede producten.

website was duidelijk

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Heb twee bedbodems via internet besteld en 10% aanbetaald. daarna een bevestiging dat eea in behandeling genomen zou gaan worden, maar kreeg daar geen reactie meer op. daarna zelf naar een paar dagen contact opgenomen over de leverdata. ik ontving een mail dat eea binnen 10-15 dagen geleverd zou gaan worden. daarna een mail dat het in een bepaalde week geleverd ging worden echter dit was ruimschoots (een keer zo lang) langer dan het eerste bericht. uiteindelijk is het goed gekomen en alles geleverd en netjes geïnstalleerd.

Trea van Spreuwel
Zeer goed (9/10)
Trea van Spreuwel

Beschrijf hier uw ervaring

De durf om nee te zeggen en eerlijk te verkopen!!!!

Score voor Boonman Bedden - Wonen:4.5/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Prima, in eerste instantie orienterend, waar bij de concurrenten binnen 10 minuten. een offerte klaar hadden, werden wij in ekkersrijt naar huis gestuurd met de woorden: we verkopen jullie geen bed want mevrouw (ik dus) is zo moe, die ligt op alles lekker. kom maar een keer uitgerust in de ochtend terug. dit kwam er niet meer van, dus in onze laatste vakantie week kwamen we toevallig langs best gereden en daar prima geholpen. super medewerker, kundig maar ook met humor en daar houden wij wel van.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Ervaringen zijn goed. we hebben duidelijke uitleg gehad in de winkel en het bed is netjes geïnstalleerd en afgeleverd.

Frits
Frits

Deskundig advies!

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Goed geholpen, mooie prijs, goed geleverd. plezierig zaken doen!.

L. Wierda
L. Wierda

Beschrijf hier uw ervaring

Matrassen zijn netjes afgeleverd door twee bezorgers. Wel jammer dat pik in de week waarin de matrassen zouden worden geleverd niet elf ben gebeld voor een aflever afspraak. Pas nadat ik een week na de bevestigde week van levering zelf contact opnam, kreeg ik direct een aflevervoorstel van de transporteur toegestuurd. Ik vond dit wel opmerkelijk.

Verder (maar daar kan Boonman ws niets aan doen) vind een levertijd van meer dan 6 weken wel erg lang.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Op zich goed. niet veel contact gehad. via mail aanbieding op auping matrassen gevraagd en gekregen. ik heb 2 matrassen aangeschaft via boonman. net een week 2 weken in huis en zie nu dat auping de korting heeft verhoogd naar 20% ..... tja.

Fam Klok
Fam Klok

Beschrijf hier uw ervaring

Verkoper, ervaren en vriendelijke man. Good old.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Leuke overzichtelijke en goed ingerichte beddenzaak. we zijn goed en deskundig geholpen bij het uitzoeken van een matras.

Topprijzen, snelle levering!.

De hart
De hart

Goed enthousiast personeel

Goed.

Beschrijf hier uw ervaring

Flexibel en afspraken worden goed nagekomen

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Prettige telefonische communicatie en denken mee met de klant.

Bedrijfsinformatie

Boonman Bedden & Wonen gaat verder dan enkel het leveren van de beste matrassen, bedden, boxsprings, waterbedden en meubels!
Adres
Nieuwe Eerdsebaan 10