Dave

Elektrische verstelbaar bed gekocht
Goede prijs
Vakkundig gemonteerd

Vriendelijk deskundige medewerkers

Hele goede service. Met veel aandacht en geduld gekomen tot een passende aankoop .

Beschrijf hier uw ervaring

Met de klant wordt meegedacht en tips gegeven. Nemen veel tijd om vanalles uit te proberen.

hans van der Kleij

Bij de aankoop van een stoel ben ik indertijd heel vriendelijk geholpen door twee mooie dames. Mede daardoor zat de stoel voortreffelijk. Er is een zeer ruime keus en men is zeer vakkundig op het...

Beschrijf hier uw ervaring

Uiterst vriendelijk, zeer behulpzaam, gedegen kennis van het te verkopen product. Ook de laatste keer bij het "verstellen"van het product zeer goed geholpen.

Hulstein

We zijn zeer tevreden over uw bedrijf,uitstekend begeleid naar de aankoop van een nieuw bed.

Beschrijf hier uw ervaring

Er is veel tijd genomen om ons te adviseren en we hebben alle tijd gekregen om over de aankoop na te denken.

E.H. Spoel

Prima advies over de matrassen ontvangen, overigens na "zelfstudie" om het advies te kunnen beoordelen

Beschrijf hier uw ervaring

Niet specifiek, conform verwachtingspatroon.
Levering keurig verzorgt.

P.a.van der linden .

Wij zijn zeer tevreden hierover, slapen heerlijk en bevelen het anderen zeker aan !

Beschrijf hier uw ervaring

Goede kwaliteit, prima service en voor iedereen aan te bevelen!

Goed en eerlijk geholpen door iemand er verstand van heeft

Beschrijf hier uw ervaring

Netjes behandeld. Bed netjes gemonteerd. Vriendelijke mensen zowel in de winkel als de 2 mannen die het bed bezorgd hebben.

Maud Roussesu

Goede service en uitleg van mogelijkheden.

Beschrijf hier uw ervaring

Een van de weinige bedrijven die dekbedovertrekken op maat maken.

F.Burghout

Snelle en betrouwbare levering! Top aankoop