2065 beoordelingen

2065 Reviews

RIKIE BODDE

GOEDE MORGEN IN OSS HEB IK HET GEKOCHT DE VERKOPER HEEFT MIJ HEEL GOED GEHOLPEN EN ALLES LATEN PROBEREN HEB TOEN IN VERBAND MET MIJN BEPERKING WAT DIT BESTELD TOEN HET GEBRACHT IS HEBBEN ZE HET...

ER IS MIJ HEEL GOED GEHOLPEN MET ALLES. WIL U ER HEEL HARTELIJK VOOR BEDANKEN

Pieter

Vriendelijke meneer, maar een kopje koffie kon er niet vanaf

Mooie kwalitiets producten

Hele goede hulp bij het uitzoeken van het bed. Goede deal gekregen. Bed precies volgens verwachting en naar goede kwaliteit opgeleverd. Helaas wel nog 2 weken moeten wachten op de moltons.

Goed advies,personeel heel vriendelijk,alleen maar positieve ervaring

otten

Prettig, deskundig en vriendelijk

service

Andre Franken

Het was als thuis komen in deze winkel van Boonman ruim assortiment goede en gedegen kennis van wat ze in huis hadden.

Beschrijf hier uw ervaring

Je mag alles uitproberen wat vervolgens ondersteund wordt met de kennis en ervaringen die ze hebben opgedaan. Er wordt een goed advies gegeven en ze zijn ook eerlijk over de voorwaarden die ze hebben zo kost het omruilen van een matras wel geld dat is bij een andere winkel wel gratis. Maar ik vind het eerlijke advies van groter belang dus mijn raad heb je een nieuwe matras nodig ga dan zeker een oriƫnteren bij Boonman bedden.

P. Van der Steen

Klantvriendelijkheid en beleefdheid

Klantvriendelijkheid en beleefdheid

Els

De ervaring is zeer positief. Kreeg een goed advies er werd met je mee gedacht en men gaf ook suggesties.

Beschrijf hier uw ervaring

De service en de klantvriendelijkheid is echt. Men kent en herkent je onmiddellijk en is altijd bereid om te helpen en naar oplossingen te zoeken.
Het is niet alleen verkoop sluiten maar ook investeren in de toekomst

Goede uitleg en service, snel en netjes geleverd

Zoals volgens de afspraak is het bed op tijd geleverd met goede uitleg van de medewerkers van Montrieurs
Ik de winkel in Den Bosch hebben wij goede uitleg gehad van Carin en ze nam voor ons...

Beschrijf hier uw ervaring

De medewerkers van Montrieurs hadden nog onder de nachtkastjes viltjes geplakt zodat de vloer niet zou beschadigen.
Echt top! Ga zo door