Silke Muyle

Ok

Vriendelijke klantenservice. Product zelf nog niet gezien.

Prijs om in België te laten leveren is vrij hoog en levering zelf is traag. Nog niets ontvangen en reeds 23/08 betaald.

Reactie Bonjour to you!:

Helaas kan ik zelf niks veranderen aan de hoge verzendkosten naar Belgie net als de post in Belgie zelf? Ik heb je pakketje binnen 3 werkdagen verstuurd en ik zie via track&trace dat je pakketje... Helaas kan ik zelf niks veranderen aan de hoge verzendkosten naar Belgie net als de post in Belgie zelf? Ik heb je pakketje binnen 3 werkdagen verstuurd en ik zie via track&trace dat je pakketje onderweg is. Stuur je me een mailtje als je eind deze week nog niks hebt ontvangen, dan kijken we voor een andere oplossing!

Demi

Wat een goede service. Als bridezilla ben je eenmaal aan het stressen over alles. En toch kreeg ik een super gastenboek thuis geleverd. De volgende dag nog! Many thnx

Ook al koop je een "beschadigt" boek, je krijgt echt een net!

Heb ik geen.

Ik kende het bedrijf niet en het was de eerste keer dat ik er bestelde maar ik ben supertevreden over hoe alles verlopen is. Ik heb geen problemen gehad en mijn bestelling was volledig in orde.

Zeer snelle levering, ik had mijn pakketje later verwacht.

Ik volgde mijn levering via mijn mail en mijn pakketje stond bij hun nog in het sorteercentrum terwijl de postbode het hier al had afgeleverd. Het zou fijn zijn als je op voorhand wist dat het... Ik volgde mijn levering via mijn mail en mijn pakketje stond bij hun nog in het sorteercentrum terwijl de postbode het hier al had afgeleverd. Het zou fijn zijn als je op voorhand wist dat het pakketje eraan kwam dan kun je zorgen dat je thuis bent. Dit is niet zo erg maar wel gemakkelijker.

Heel blij mee! Ik bestelde het gastenboek voor op ons huwelijksfeest, en die is super leuk en echt heel mooi!
Ik zocht een beetje manieren om toch op bepaalde dingen te besparen omdat trouwen veel geld kost ;) dus bestelde ik het gastenboek via de SALE, er ging dus een kleine schade aan zijn. Ben er helemaal blij mee, want valt amper of zelf niet op! Heel leuk dat die optie er dus ook bij is

Prima service

Astrid

Super service! Snelle levering...

Suzanne

Leuke site en supersnelle levering

Leuke enthousiaste site en leuke kaartjes in het product erbij

meer soortgelijke producten aanbieden op de site

Irma meijer

Prettig!

Leuke producten, low profile, top

Levering zou sneller kunnen, dat had ik fijn gevonden

Reactie Bonjour to you!:

Helaas is een snellere levering niet haalbaar omdat ik Bonjour run naast fulltime moeder zijn van 2 kids. Dus binnen 3 werkdagen leveren, is het snelste wat haalbaar is

Keurig, netjes optijd binnen.
Ik had een boek met ombekende fabrieksfout met korting. Deze fout was eigenlijk niet te zien, dus voor een mooie prijs een nieuw boek.

De optie om boeken met een kleine fout te bestellen tegen korting.

Duidelijker omschreven wat er precies in het boek staat.

Floor

Heel leuk babyshower boekje en snel geleverd

Snel geleverd super leuk verpakt en super leuk boekje

Nvt