Vanessa

Product snel geleverd en erg leuk ingepakt.

Leuk ingepakt en goede combi voordeel.

Snel, mooi product en superleuk het zelfgeschreven kaartje bij de bestelling met tekst die ik zelf heb doorgegeven.

Voor mij nu geen tips.

Leupen

Enorm goed en klantvriendelijk geholpen nadat order verkeerd was opgestuurd. Direct werd excuses aangeboden en nieuwe order kosteloos verzonden. Super en snel opgelost, top bedrijf!

Klantvriendelijk, oplossingsgericht

Informatie op de website was duidelijk.

Eerlijke communicatie over de producten.

Ervaring is goed. Duidelijke beschrijvingen en informatie. Super leuk ingepakt. Helemaal blij ermee!

Elrika Wielstra

Onlangs een gastenboek met invulvragen besteld via Bonjour to You en aantal dagen na de bestelling bleek dat er wat mis was gegaan met het afdrukken, waardoor de pagina's niet helder wit waren maar... Onlangs een gastenboek met invulvragen besteld via Bonjour to You en aantal dagen na de bestelling bleek dat er wat mis was gegaan met het afdrukken, waardoor de pagina's niet helder wit waren maar gebroken wit. Een vriendelijk mailtje gekregen met daarin een aantal opties om dit op te lossen. Ikzelf was heel tevreden met deze klantvriendelijkheid.

Klantvriendelijkheid en werken aan oplossingen wanneer iets mis gaat.

Snelle service

Leuke producten en een waardevolle herinnering. Echt leuk ook voor de kids

Marlies

Zeer goede service bij het bestellen en toekomen van onze gastenboek.

Persoonlijk contact