Zeer positief. Goeie services.

Mooi verpakt. Erg goeie kwaliteit.

Saliena

Heel erg goed! Super leuk gastenboek en lekker origineel

Originele producten

Levertijd zou iets sneller kunnen zijn, maar dat is meer omdat ik het zo graag wou zien in het echt!

Anne

Heel blij met het boek. Leuk verpakt en binnen een paar dagen in huis

Mooie producten

Nee, sneller verzenden zou kunnen maar staat heel duidelijk uitgelegd waarom het soms een dagje langer duurt dus voor mij geen probleem

Kelly

Hele leuke producten op een leuke en overzichtelijke website.

Oog voor details.
Originele producten.
Fijne website, makkelijk in gebruik.

Bonjour to you! heeft leuke producten en goede, snelle service. Ik had helaas een tikfout gemaakt in mijn huisnummer en na mijn bestelling direct een mail gestuurd met het juiste huisnummer. Ze... Bonjour to you! heeft leuke producten en goede, snelle service. Ik had helaas een tikfout gemaakt in mijn huisnummer en na mijn bestelling direct een mail gestuurd met het juiste huisnummer. Ze hebben mij direct gerustgesteld en mijn bestelling naar het juiste adres verstuurd.

Ervaring is goed. Ook een snelle reactie op de mail gekregen.

Leuke producten.

Track en trace code meesturen.

Reactie Bonjour to you!:

De track & trace code kun je vinden in je bevestigingsmail! :)

Babyshower boekje gekocht, op site stond een levertijd die ik niet ging halen. Gelukkig is het boekje sneller geleverd dan verwacht! Fijne service

Betrouwbaarheid
Snelle service

Blije mama

Super product

Super service. Een 'beschadigd' artikel besteld, maar viel bijna niet op. Echt een minimaal puntje. Mooi ingepakt en leuk met een 'persoonlijk' kaartje erbij! Ik ben enorm tevreden!

Kwaliteit

Ivm duurzaamheid overstappen naar papier ipv plastic verpakking.

Reactie Bonjour to you!:

Goeie tip! Ik zal er eens naar kijken!:)

Anneke

Zéér positief. De website ziet er duidelijk en overzichtelijk uit, het bestelproces is erg makkelijk, je wordt goed op de hoogte gehouden van het verzendproces. Ik had mijn pakket nog eerder in huis... Zéér positief. De website ziet er duidelijk en overzichtelijk uit, het bestelproces is erg makkelijk, je wordt goed op de hoogte gehouden van het verzendproces. Ik had mijn pakket nog eerder in huis dan verwacht, en eenmaal toen ik het open maakte was dat nog een extra kadootje. Zo leuk, ik houd ervan! <3

Duidelijke website, actief op social media, je hebt veel interactie met Fleur, je ziet dat ze het echt met passie doet! Mooie producten, ontzettend leuk verpakt, bestelproces gaat ontzettend... Duidelijke website, actief op social media, je hebt veel interactie met Fleur, je ziet dat ze het echt met passie doet! Mooie producten, ontzettend leuk verpakt, bestelproces gaat ontzettend makkelijk.

NVT!