Vind je onze webshop makkelijk werken?
Hoe vind je de informatie van onze webshop?
Word je goed op de hoogte gehouden over je bestelling?
Had je je bestelling op tijd binnen?
Hoe vind je onze klantvriendelijkheid?

Susanne

Prima kwaliteit en service

Veel promo, leuke spullen en aanviedingen

Ik mis de papa pagina in zowel baby als dreumes boek

Reactie Bonjour to you!:

Dat er een papa pagina ontbreekt in de boeken is eigenlijk heel bewust gedaan omdat er ook veel moms zijn die het allemaal alleen doen en ik de boeken toch echt maak vanuit het oogpunt van alleen de... Dat er een papa pagina ontbreekt in de boeken is eigenlijk heel bewust gedaan omdat er ook veel moms zijn die het allemaal alleen doen en ik de boeken toch echt maak vanuit het oogpunt van alleen de moeders. Ik heb wel altijd een pagina van de 'new parents' in het algemeen :)

Marjolein

Super service en hulp!

Goed contact, makkelijk bereikbaar en prachtige producten.

Ga zo door!

Marieke

Heel fijn!

Duidelijke website, duidelijke communicatie

Heb ik niet

Patricia

Het zijn onwijs leuke producten en het contact is altijd persoonlijk en oprecht! ?

Consequent, mooie layout, duidelijk in vormgeving. Low key, benaderbaar En herkenbaar

Lekker zo door blijven ontwikkelen ;)

Charlotte

Een tijd geleden de trouwboeken besteld en nu de zwangerboeken. Erg tevreden mee. Ze zijn erg leuk om in te vullen en van goede kwaliteit.

De boeken zijn erg leuk om in te vullen en van goede kwaliteit.
Pakketje is erg leuk ingepakt en het voelt als een stapel cadeautjes bij het openen van je pakketje.

Bij de Sale boeken is het wisselend wat er mis mee is.

Eline

Altijd een cadeautje, ook al is het voor jezelf!

Goede website, gebruiksvriendelijk en de sale met misdrukte producten.

Niets. Goede site! En leuke producten!

Leila

Ik heb bij Bonjour to You een ‘Best day ever’ gastenboek en wedding memories boek besteld. Toen bij leveren bleek dat er een klein foutje was gemaakt, werd deze naar tevredenheid opgelost. Heel blij... Ik heb bij Bonjour to You een ‘Best day ever’ gastenboek en wedding memories boek besteld. Toen bij leveren bleek dat er een klein foutje was gemaakt, werd deze naar tevredenheid opgelost. Heel blij met de boeken en de Almost Married cards :)

Duidelijke omschrijving van de producten

Geweldig

Persoonlijke touch

Maatje

Heel goed

Mooi verpakt

Kristel

Goed. Snel. Vriendelijk en persoonlijk!

Ik vind het leuk dat ook boeken die kleine mankementen hebben te koop zijn voor een kleiner prijsje. En de persoonlijke boodschap en mailtjes zijn leuk en sterke punten!