Charlotte

Een tijd geleden de trouwboeken besteld en nu de zwangerboeken. Erg tevreden mee. Ze zijn erg leuk om in te vullen en van goede kwaliteit.

De boeken zijn erg leuk om in te vullen en van goede kwaliteit.
Pakketje is erg leuk ingepakt en het voelt als een stapel cadeautjes bij het openen van je pakketje.

Bij de Sale boeken is het wisselend wat er mis mee is.

Eline

Altijd een cadeautje, ook al is het voor jezelf!

Goede website, gebruiksvriendelijk en de sale met misdrukte producten.

Niets. Goede site! En leuke producten!

Leila

Ik heb bij Bonjour to You een ‘Best day ever’ gastenboek en wedding memories boek besteld. Toen bij leveren bleek dat er een klein foutje was gemaakt, werd deze naar tevredenheid opgelost. Heel blij... Ik heb bij Bonjour to You een ‘Best day ever’ gastenboek en wedding memories boek besteld. Toen bij leveren bleek dat er een klein foutje was gemaakt, werd deze naar tevredenheid opgelost. Heel blij met de boeken en de Almost Married cards :)

Duidelijke omschrijving van de producten

Geweldig

Persoonlijke touch

Maatje

Heel goed

Mooi verpakt

Kristel

Goed. Snel. Vriendelijk en persoonlijk!

Ik vind het leuk dat ook boeken die kleine mankementen hebben te koop zijn voor een kleiner prijsje. En de persoonlijke boodschap en mailtjes zijn leuk en sterke punten!

Mariska

Gewoon geweldig!

Originele producten, duidelijke communicatie

Nvt

Helemaal prima!

Product in de sale gekocht omdat er “beschadigingen” aan het boek zouden zijn. Na lang zoeken heb ik ze gevonden hoor. Een paar krasjes op de achterkant ;-) Daar kan ik niet wakker van liggen.

Esmeralda

Wederom super!

Leuke producten, duidelijke omschrijvingen inclusief wat foto's, vriendelijke en snelle service, goed en ook leuk verpakt, in huis binnen de gestelde termijn. Soms producten een stuk goedkoper ivm... Leuke producten, duidelijke omschrijvingen inclusief wat foto's, vriendelijke en snelle service, goed en ook leuk verpakt, in huis binnen de gestelde termijn. Soms producten een stuk goedkoper ivm kleine schade, dat heb ik besteld, behalve een mini deukje in de kaft zie ik helemaal niets!

Geen, top bedrijfje.

Kaylee

Wij hebben voor onze bruiloft het gastenboek besteld, super leuk en net wat persoonlijker met de vragen! & binnen 2dagen al in huis.

Snelle levering, duidelijke fotos op de website van het boek/inhoud.

Geen verbeterpunten