9.5/10
9.5/10

Pear

Super positief ervaring gehad.

De service is heel erg goed. Ik ben zeer tevreden over mijn product. Ik kan zeker iedereen aanraden om hier te bestellen!

Prettig contact gehad. Snel geleverd. En vriendelijk te woord gestaan.

Duidelijke site

Geen. Kreeg een 404, maar dat had ik al doorgegeven ;-)

Jantine

Ik heb een gastenboek uit de outlet gekocht. Ik kan werkelijk niet bespeuren wat er ‘mis’ mee zou zijn. Prachtig! Ontzettend leuk verpakt en redelijk snel in huis!!

Leuke site, mooie producten, goede service. Pakket was heel leuk en met zorg verpakt!

Ga zo door!

Jantine

Ga zo door!

In maart een heel mooi boek besteld, helaas liet de kaft los. Maar Fleur heeft meteen dezelfde dag een nieuw boek verstuurd met excuses erbij. Kan gebeuren natuurlijk en vind het zo lief en tof dat...

Klantenservice is top

Zeer positief. Goeie services.

Mooi verpakt. Erg goeie kwaliteit.

Saliena

Heel erg goed! Super leuk gastenboek en lekker origineel

Originele producten

Levertijd zou iets sneller kunnen zijn, maar dat is meer omdat ik het zo graag wou zien in het echt!

Anne

Heel blij met het boek. Leuk verpakt en binnen een paar dagen in huis

Mooie producten

Nee, sneller verzenden zou kunnen maar staat heel duidelijk uitgelegd waarom het soms een dagje langer duurt dus voor mij geen probleem

Kelly

Hele leuke producten op een leuke en overzichtelijke website.

Oog voor details.
Originele producten.
Fijne website, makkelijk in gebruik.

Bonjour to you! heeft leuke producten en goede, snelle service. Ik had helaas een tikfout gemaakt in mijn huisnummer en na mijn bestelling direct een mail gestuurd met het juiste huisnummer. Ze...