Vind je onze webshop makkelijk werken?
Hoe vind je de informatie van onze webshop?
Word je goed op de hoogte gehouden over je bestelling?
Had je je bestelling op tijd binnen?
Hoe vind je onze klantvriendelijkheid?

N

Leuke website & leuke producten!

Leuke artikelen waar jezelf niet snel aan zou denken om te kopen, bijvoorbeeld stickers en tape voor in het gastenboek te erbij plakken. Zo kan je een leuk compleet setje spullen halen voor je... Leuke artikelen waar jezelf niet snel aan zou denken om te kopen, bijvoorbeeld stickers en tape voor in het gastenboek te erbij plakken. Zo kan je een leuk compleet setje spullen halen voor je trouwerij.

Bij de gastenboek op de sale pagina zag ik geen foto’s van de binnenkant van het boek. Dit moest ik opzoeken bij de normale collectie. Het zou handig zijn als deze foto’s ook bij de sale artikelen... Bij de gastenboek op de sale pagina zag ik geen foto’s van de binnenkant van het boek. Dit moest ik opzoeken bij de normale collectie. Het zou handig zijn als deze foto’s ook bij de sale artikelen erbij staan. :)

Hoe ben je bij Bonjour terecht gekomen? (kun je me echt onwijs mee helpen als je dit wilt delen :)

Facebook

Samantha

Super snel geregeld en ziet er top uit!!

Ruime keuze en goede kwaliteit

Geen tips

Facebook groep voor mensen die gaan trouwen :)

M.

Helemaal prima, snelle levering en prima kwaliteit van de boekjes.

Foto’s komen overeen met daadwerkelijke product. Snelle levering en goed op de hoogte gehouden via de mail over de levering.

Via Google.

Celine

Top!

Mooi verpakt, mooi boek. Super!

Nu geen.

Google!

Elke

Erg goed

Maakte waar wat er gecommuniceerd werd

Via Google

Patricia

Super!

Duidelijk, goeie foto’s

Niks

Google

Snelle verzending en goede communicatie per mail

Door op Google te zoeken naar 'trouwboekje'

Tessa

Goed! Snel verzonden en leuk verpakt

Zie hierboven

Wellicht meer kleuren of ontwerpen van het gastenboek of aanpasbare tekst. Met namen, ruimte voor foto's en afwisselende vragen waren er weinig mogelijkheden

Via vrienden die bij jullie hun gastenboek besteld hadden

kelly huisman

Overzichtelijk

Misschien een leuk bijpassende pen voor het gastenboek

Via facebook

Patricia

Geweldig! Makkelijk te bestellen en snel in huis

Makkelijk te bestellen

Nee