Van Mechelen evelien

Super duidelijk super snel.

Nick Tijsse Klasen

Mijn ervaring met Bon Bon Blue is zeer goed! Zeer snelle levering! kwalitatief goede producten en de klantenservice reageert ook zeer snel!

Uw ervaring

snelheid, klantenservice zijn top!

Gerda Wonder

Was snel bezorgd, ziet er goed uit.

Kim de Jong

Wij bestellen vaak onze kinderkleding bij Bon Bom Bleu. Het is net even wat anders & daarbij is de kwaliteit ook erg goed. De collecties zijn erg divers en moet mezelf altijd inhouden om niet... Wij bestellen vaak onze kinderkleding bij Bon Bom Bleu. Het is net even wat anders & daarbij is de kwaliteit ook erg goed. De collecties zijn erg divers en moet mezelf altijd inhouden om niet teveel te kopen.

Uw ervaring

Aardige mensen, snelle levering en alles wordt zo leuk ingepakt. Het hand geschreven kaartje maakt het ook erg persoonlijk. Leuk!!!

Renate ivec

Goede snelle service! Leuke producten!

Uw ervaring

Ik vond het erg leuk dat het mooi was ingepakt en dat er dan ook nog een handgeschreven kaart bij zat! Top!

Brigit Besteman

Prima , mooie kleding , snel ontvangen !

Lennie van Lent

Snelle verzending van bestelling. Mooi en met zorg verpakt. Leuke kleding.

Uw ervaring

Met zorg verpakt artikel snelontvangen

Anita

Ik ben tevreden met snelle reacties voor me vragen ,bestelling was heel sneel binnen en was heel leuk ingepakt?

B. Bergsma

Super snelle reacties en levering!

Uw ervaring

Super vriendelijk, hele snelle levering en pakketjes worden leuk ingepakt! Retourbon meegeleverd, mocht het nodig zijn! Goede service, kunnen een hoop bedrijven van leren!

Katerina

Betrouwbaar en snel