paula karssen

Ik was heel blij met de persoonlijke aandacht. Prachtige producten van goede kwaliteit. Een bezoekje aan de showroom is zeker aan te bevelen.

Deborah de Graaf

Heerlijk shoppen bij Bonbonbleu. Leuke aanbiedingen en goede service!

Ton de Boom

Top webshop, persoonlijke service en mooie spulletjes!

Persoonlijke service

Janneke Van Vugt

Servicegericht en persoonlijk! toen ik een tijdje terug een geweldig mooi hatley jasje voor mijn dochter bestelde duurde het best wel lang. Ik stuurde een email met het verzoek waar mijn jasje... Servicegericht en persoonlijk! toen ik een tijdje terug een geweldig mooi hatley jasje voor mijn dochter bestelde duurde het best wel lang. Ik stuurde een email met het verzoek waar mijn jasje bleef. Meteen kreeg ik een excuus mail terug. Kan gebeuren natuurlijk, maar de wijze van afhandeling was ontzettend dienstverlenend en persoonlijk! Fijn is dat! Toen het jasje de volgende dat thuis was bezorg, zag je dat er moeite was gedaan om het in te pakken, er zat een handgeschreven briefje bij. Ik word daar erg blij van! waren alle webshops maar zo persoonlijk!

persoonlijk
servicegericht

Hafida

Super fijne en overzichtelijke website! Super snelle levering en leuk ingepakt..

Uw ervaring

Snelle levering en mooi ingepakt! Ik heb er bijna gelijk weer een nieuwe bestelling gedaan..

M.

Snelle levering en plezierig contact.

M Knetsch

Snelle service, ik had een mail gestuurd en kreeg gelijk antwoord. Top bedrijf

Snel spullen in huis.
Snel antwoord
Alles zeer netjes ingepakt

De Vos

Een hele goede eerste indruk! Snelle levering. Alles was heel netjes ingepakt.

Uw ervaring

alles mooi en verzorgd ingepakt

Dominique

Meerdere malen al besteld en altijd top. Collectie is uniek en de afhandeling van de bestellingen zijn altijd goed en netjes op tijd. Eén van mijn favoriete webshops.

Snel en netjes.

Anouk

Snelle levering, kleding word als een cadeautje ingepakt!

Uw ervaring

Had 3 items gekocht waarvan 1 te klein, na e-mail contact kon ik het item ruilen en werd er een nieuwe toegestuurd.
Fijne klantvriendelijke en snelle afhandeling!