Graciëla Griffith

Prachtige kleding en een ruim assortiment!

Uw ervaring

Mijn bestelling werd laatst persoonlijk geleverd. Echt super!

Christine van der Laan

Prachtige collectie. Scherp geprijsd, super snelle levering. Kortom wij zijn weer erg blij met alle nieuwe spullen die we geleverd hebben gekregen. Een absolute aanrader deze (web) winkel!!!

Prachtige collectie. Scherp geprijsd, super snelle levering. K

Christine van der Laan

Super overzichtelijke website, met een prachtige kinder collectie van de mooiste merken! Scherp geprijsd, snelle levering. Kortom wij zijn weer erg blij met alle nieuwe spullen die we geleverd... Super overzichtelijke website, met een prachtige kinder collectie van de mooiste merken! Scherp geprijsd, snelle levering. Kortom wij zijn weer erg blij met alle nieuwe spullen die we geleverd hebben gekregen. Een absolute aanrader deze (web) winkel!!!

Uw ervaring

Super scherp geprijsde artikelen en hele snelle levering van de mooiste spullen!

Tielemans

Mooie website. Leuke producten, merken.

Snelle service

paula karssen

Ik was heel blij met de persoonlijke aandacht. Prachtige producten van goede kwaliteit. Een bezoekje aan de showroom is zeker aan te bevelen.

Deborah de Graaf

Heerlijk shoppen bij Bonbonbleu. Leuke aanbiedingen en goede service!

Ton de Boom

Top webshop, persoonlijke service en mooie spulletjes!

Persoonlijke service

Janneke Van Vugt

Servicegericht en persoonlijk! toen ik een tijdje terug een geweldig mooi hatley jasje voor mijn dochter bestelde duurde het best wel lang. Ik stuurde een email met het verzoek waar mijn jasje... Servicegericht en persoonlijk! toen ik een tijdje terug een geweldig mooi hatley jasje voor mijn dochter bestelde duurde het best wel lang. Ik stuurde een email met het verzoek waar mijn jasje bleef. Meteen kreeg ik een excuus mail terug. Kan gebeuren natuurlijk, maar de wijze van afhandeling was ontzettend dienstverlenend en persoonlijk! Fijn is dat! Toen het jasje de volgende dat thuis was bezorg, zag je dat er moeite was gedaan om het in te pakken, er zat een handgeschreven briefje bij. Ik word daar erg blij van! waren alle webshops maar zo persoonlijk!

persoonlijk
servicegericht

Hafida

Super fijne en overzichtelijke website! Super snelle levering en leuk ingepakt..

Uw ervaring

Snelle levering en mooi ingepakt! Ik heb er bijna gelijk weer een nieuwe bestelling gedaan..

M.

Snelle levering en plezierig contact.