viola witjes

Fijne en leuke website. Producten snel ontvangen en in leuke en goede verpakking.

Jacqueline

Snelle service. Kleding van goede kwaliteit kleding.

Uw ervaring

Goede kwaliteit stof. Voelt fijn aan voor de huid. Bestelling is snel geleverd.

Vanessa

Goede ervaring. Leuk kaartje bij mijn bestelling. Tweede keer dat ik bij ze bestel.

Uw ervaring

Zat een leuk kaartje bij mijn bestelling! :-)

Marian Schaatsbergen

Duidelijke , klantvriendelijke webshop. Zeer snelle levering.
Ik ben dik tevreden.

Manon Knetsch

Wat een mooie spullen bij deze winkel. Vragen worden snel beantwoord en de bestelling had ik de volgende dag al in huis. Het handgeschreven kaartje vind ik erg attent. Een cadeautje!

Uw ervaring

Snel antwoord via de mail.
Mooi ingepakt

Charlotte

Weer leuke kleertjes voor de kinderen besteld, de spullen waren de volgende dag al in huis en het uitpakken is altijd een feestje. Ook erg fijn dat er duidelijk bij bepaalde merken wordt omschreven... Weer leuke kleertjes voor de kinderen besteld, de spullen waren de volgende dag al in huis en het uitpakken is altijd een feestje. Ook erg fijn dat er duidelijk bij bepaalde merken wordt omschreven dat de kleding ruimer valt. Het contact met de eigenaren (?) verloopt ook prettig in het geval ik iets verkeerds geleverd kreeg. Meteen tot volle tevredenheid opgelost. Ik kom elke keer weer graag terug!

Uw ervaring

Contact met de eigenaren, snelle levering en leuke spullen.

Graciëla Griffith

Prachtige kleding en een ruim assortiment!

Uw ervaring

Mijn bestelling werd laatst persoonlijk geleverd. Echt super!

Christine van der Laan

Prachtige collectie. Scherp geprijsd, super snelle levering. Kortom wij zijn weer erg blij met alle nieuwe spullen die we geleverd hebben gekregen. Een absolute aanrader deze (web) winkel!!!

Prachtige collectie. Scherp geprijsd, super snelle levering. K

Christine van der Laan

Super overzichtelijke website, met een prachtige kinder collectie van de mooiste merken! Scherp geprijsd, snelle levering. Kortom wij zijn weer erg blij met alle nieuwe spullen die we geleverd... Super overzichtelijke website, met een prachtige kinder collectie van de mooiste merken! Scherp geprijsd, snelle levering. Kortom wij zijn weer erg blij met alle nieuwe spullen die we geleverd hebben gekregen. Een absolute aanrader deze (web) winkel!!!

Uw ervaring

Super scherp geprijsde artikelen en hele snelle levering van de mooiste spullen!

Tielemans

Mooie website. Leuke producten, merken.

Snelle service