Karen

Mooi assortiment en snelle levering.

Uw ervaring

Mooi assortiment en snelle levering.

M. Noten

2 stuks kinderkleding besteld in de sale.

Uw ervaring

Mooi ingepakt verzonden; cadeauwaardig!

Zwarthoed

Goede en snelle service

Uw ervaring

Leuke verpakking met een handgeschreven bedankkaartje. Erg leuk ontvangen

Esther van der Sleen

Heel klantvriendelijk.

Uw ervaring

Toen ik na het plaatsen van mijn bestelling zag dat ik een kortingscode had kunnen gebruiken, heb ik hierover een mail gestuurd. Binnen enkele minuten had ik al antwoord en werd me toegezegd dat de... Toen ik na het plaatsen van mijn bestelling zag dat ik een kortingscode had kunnen gebruiken, heb ik hierover een mail gestuurd. Binnen enkele minuten had ik al antwoord en werd me toegezegd dat de korting alsnog toegekend werd en zou worden teruggestort op mijn rekening. Dat noem ik service!

viola witjes

Fijne en leuke website. Producten snel ontvangen en in leuke en goede verpakking.

Jacqueline

Snelle service. Kleding van goede kwaliteit kleding.

Uw ervaring

Goede kwaliteit stof. Voelt fijn aan voor de huid. Bestelling is snel geleverd.

Vanessa

Goede ervaring. Leuk kaartje bij mijn bestelling. Tweede keer dat ik bij ze bestel.

Uw ervaring

Zat een leuk kaartje bij mijn bestelling! :-)

Marian Schaatsbergen

Duidelijke , klantvriendelijke webshop. Zeer snelle levering.
Ik ben dik tevreden.

Manon Knetsch

Wat een mooie spullen bij deze winkel. Vragen worden snel beantwoord en de bestelling had ik de volgende dag al in huis. Het handgeschreven kaartje vind ik erg attent. Een cadeautje!

Uw ervaring

Snel antwoord via de mail.
Mooi ingepakt

Charlotte

Weer leuke kleertjes voor de kinderen besteld, de spullen waren de volgende dag al in huis en het uitpakken is altijd een feestje. Ook erg fijn dat er duidelijk bij bepaalde merken wordt omschreven... Weer leuke kleertjes voor de kinderen besteld, de spullen waren de volgende dag al in huis en het uitpakken is altijd een feestje. Ook erg fijn dat er duidelijk bij bepaalde merken wordt omschreven dat de kleding ruimer valt. Het contact met de eigenaren (?) verloopt ook prettig in het geval ik iets verkeerds geleverd kreeg. Meteen tot volle tevredenheid opgelost. Ik kom elke keer weer graag terug!

Uw ervaring

Contact met de eigenaren, snelle levering en leuke spullen.