Prima ervaring: duidelijk in communicatie, snelle levering. Kortom: ze houden zich aan de afspraken!

Snelle levering, bestelling zorgvuldig ingepakt

Het retouradres was lastig te vinden en retourneren kostte me ook geld.

gob Roodkapje

Leuke tassen, normale levering en service

nee

nee

Top

snelle afhandeling

Roel

Slecht. Informatie op website over maten klopt niet. Bij retourzending wordt de indruk gewekt dat kosten worden vergoed, hetgeen niet zo blijkt te zijn. Klachten worden niet onafhankelijk... Slecht. Informatie op website over maten klopt niet. Bij retourzending wordt de indruk gewekt dat kosten worden vergoed, hetgeen niet zo blijkt te zijn. Klachten worden niet onafhankelijk beoordeeld en niet goed gelezen.

Klachtenafhandeling niet laten doen door zelfde persoon
Informatie op website correct weergeven
Toezeggingen nakomen
Klant centraal stellen

Vrij positief.
Vrij positief.
Minpunt: mijn bestelling had ik onderbroken toen bleek dat ik niet met mijn iPad kon betalen om dat de app van de bank niet was geïnstalleerd. Ik heb de bestelling opnieuw ingebracht op mijn laptop en betaald. Toen bleek dat de eerste poging toch als bestelling bij jullie werd genoteerd en dat er twee zouden aangerekend worden. Met één mail werd het opgelost. Dank.

De mail die ik stuurde om een niet gewenste dubbele bestelling aan te passen werd nagenoeg onmiddellijk beantwoord. Het was een hele geruststelling dat de fout snel verholpen werd.

S. Hoogendoorn

Super snel en goede service. Bestelling per ongeluk dubbel en gelijk een mailtje dat het geregeld was

Service en snelheid

Na

na

Duidelijke website, goede beschrijving, scherpe photos, makkelijk te bestellen.

Op 1 van de photos stond een groene Coco laptoptas maar bij bestelling/producten stond hij niet aangegeven. Dat was jammer :)
Leveringvwasblaterbdan aangegeven. Telefoontje over latere...
Leveringvwasblaterbdan aangegeven. Telefoontje over latere levering zou leuk zijn geweest. Je blijft anders de hele dag wachten

Zeer fijne, snelle levering. Tas voldoet aan verwachting en was netjes verpakt

Peter87

Levering was veel sneller, dan op website was aangegeven.