Duidelijke website, goede beschrijving, scherpe photos, makkelijk te bestellen.

Op 1 van de photos stond een groene Coco laptoptas maar bij bestelling/producten stond hij niet aangegeven. Dat was jammer :)
Leveringvwasblaterbdan aangegeven. Telefoontje over latere...
Leveringvwasblaterbdan aangegeven. Telefoontje over latere levering zou leuk zijn geweest. Je blijft anders de hele dag wachten

Zeer fijne, snelle levering. Tas voldoet aan verwachting en was netjes verpakt

Peter87

Levering was veel sneller, dan op website was aangegeven.

Prima ervaring, prettige website, goede keus

Goede en tijdige levering.

E.B. van Melsen

Uitstekend, laptoptas uitgezocht, besteld en de andere dag in huis. Wat wil een mens nog meer!

Gewoon perfect.

Op dit moment niet.

Snelle Levering en goede kwaliteit.

Maakt waar wat op de website wordt aangegeven

Maakt waar wat op de website wordt aangegeven

Helemaal prima

Snel en makkelijke site, ook mobiel

De Borger

Ik kreeg de tip door van een vriendin om voor een leuke tas voor mijn Surface en IPad bij Bombata te kijken. Inderdaad, ik had meteen gevonden wat ik zocht. Snelle levering, zeer mooi afgewerkt... Ik kreeg de tip door van een vriendin om voor een leuke tas voor mijn Surface en IPad bij Bombata te kijken. Inderdaad, ik had meteen gevonden wat ik zocht. Snelle levering, zeer mooi afgewerkt product in degelijke materialen en bovendien in een heel trendy look. Ik heb ondertussen al een paar keer de vraag gekregen waar ik dit precies gekocht had en ik geef met plezier de naam door.

Het feit dat je een product in detail kan bekijken en de correcte afmetingen krijgt vind ik een pluspunt.