WS

Voor mij de 1e maal dat ik een product via internet heb besteld

de laptoptas die ik zocht was snel te vinden

De info op de website over de door mij bestelde laptoptas(Business 16,6 inch) is niet goed. 6 weken geleden een laptop gekocht (15.6 inch). Deze past echter nauwelijks en met veel geduw en getrek... De info op de website over de door mij bestelde laptoptas(Business 16,6 inch) is niet goed. 6 weken geleden een laptop gekocht (15.6 inch). Deze past echter nauwelijks en met veel geduw en getrek in de tas. Ritsen hebben het zwaar te verduren. De bij geleverde laptop sleeve is te klein voor mijn 16.6 inch. Met veel getrek en oprekken lukte het mij om de laptop er in te krijgen. De naden en de rits staan nu zo op spanning dat ik denk dat de sleeve niet lang mee gaat.
Kortom: HET IS GEEN 15,6 INCH TAS maar wellicht een tas voor maximum 15 inch.

Goede ervaring. Vlot besteld en geleverd, mooie en fijne tas.

De kortingscode die ik in de flyer bij mijn tas kreeg voor de aanschaf van een volgend product was al een jaar niet meer geldig

Kelly Hilbrands

Hier wordt je blij van!!

Fijne overzichtelijke site met prachtige laptoptassen.

Prima ervaring: duidelijk in communicatie, snelle levering. Kortom: ze houden zich aan de afspraken!

Snelle levering, bestelling zorgvuldig ingepakt

Het retouradres was lastig te vinden en retourneren kostte me ook geld.

gob Roodkapje

Leuke tassen, normale levering en service

nee

nee

Top

snelle afhandeling

Roel

Slecht. Informatie op website over maten klopt niet. Bij retourzending wordt de indruk gewekt dat kosten worden vergoed, hetgeen niet zo blijkt te zijn. Klachten worden niet onafhankelijk... Slecht. Informatie op website over maten klopt niet. Bij retourzending wordt de indruk gewekt dat kosten worden vergoed, hetgeen niet zo blijkt te zijn. Klachten worden niet onafhankelijk beoordeeld en niet goed gelezen.

Klachtenafhandeling niet laten doen door zelfde persoon
Informatie op website correct weergeven
Toezeggingen nakomen
Klant centraal stellen

Vrij positief.
Vrij positief.
Minpunt: mijn bestelling had ik onderbroken toen bleek dat ik niet met mijn iPad kon betalen om dat de app van de bank niet was geïnstalleerd. Ik heb de bestelling opnieuw ingebracht op mijn laptop en betaald. Toen bleek dat de eerste poging toch als bestelling bij jullie werd genoteerd en dat er twee zouden aangerekend worden. Met één mail werd het opgelost. Dank.

De mail die ik stuurde om een niet gewenste dubbele bestelling aan te passen werd nagenoeg onmiddellijk beantwoord. Het was een hele geruststelling dat de fout snel verholpen werd.

S. Hoogendoorn

Super snel en goede service. Bestelling per ongeluk dubbel en gelijk een mailtje dat het geregeld was

Service en snelheid

Na