Annet

Top service. Na het stuk gaan van de schouderriem werd de tas in korte tijd in zijn geheel vervangen door een nieuwe tas.
Dat noem ik service!

Snelle levering, bij mijn pakketje zat wel geen riem.

Pakketjes volledig versturen

Selina

Goed! Snelle levering en product van kwaliteit!

Mooi verpakt, snel geleverd!

Duidelijke site

snelle levering

Nathalie

Ik heb een zwarte 17" laptoptas aangekocht in september 2016. Na heel wat vertraging (zo'n 3 à 4 weken geloof ik) kwam ze aan. Ze heeft een mooie afwerking en was zoals ik verwacht had van de... Ik heb een zwarte 17" laptoptas aangekocht in september 2016. Na heel wat vertraging (zo'n 3 à 4 weken geloof ik) kwam ze aan. Ze heeft een mooie afwerking en was zoals ik verwacht had van de foto's. Ik gebruikte deze tas zo een tweetal keer per maand om mijn laptop te verplaatsen in en uit de auto, wat ik geen intensief gebruik vind. Een klein jaar later was een van de haakjes waarmee de riem aan de tas vastpikt echter onder het gewicht zo gebogen geraakt dat de tas op de grond viel tijdens het dragen. In de tas stop ik nochtans enkel mijn laptop en zijn oplader. Een 17" laptop is weliswaar iets zwaarder dan een andere maar de tas zou hierop gemaakt moeten zijn. Ik heb dit dan opgelost door in een doe-het-zelfwinkel een paar kleine karabijnhaakjes te halen en deze op dezelfde punten vast te maken naast de reeds aanwezige haakjes. Nog geen maand nadien scheurde de riem aan een van de zijkanten. Dit geeft toch wel blijk dat er te weinig rekening gehouden is met het gewicht van een laptop van deze grootte en dat de gekozen materialen hiervoor niet geschikt zijn.

Materiaalkeuze aanpassen aan gewicht van bestemde laptops

Reactie Bombata.nl:

Beste Nathalie,
Natuurlijk doen wij ons best en willen wij weten hoe dit dan zo gekomen is.
Echter vinden wij het wel jammer
Daarom zijn wij gaan kijken hoe het bij u gegaan is.
Als...
Beste Nathalie,
Natuurlijk doen wij ons best en willen wij weten hoe dit dan zo gekomen is.
Echter vinden wij het wel jammer
Daarom zijn wij gaan kijken hoe het bij u gegaan is.
Als eerste meeste tassen hebben wij op voorraad en kunnen wij binnen 24 uur leveren.
Dit is ook gebeurd zie uw eigen e-mail reactie:
"Ik heb gisteren bij jullie een bombata laptop tas besteld. Deze is vandaag al bezorgd, bedankt voor de snelle service"
Ook uit de track en trace blijkt dat hij netjes op tijd geleverd was.
Daarna bleek dat de tas te groot was en heeft u hem retour gestuurd om een kleiner model te bestellen. Deze order hebben wij nooit gezien en wellicht heeft u deze in een andere winkel aangeschaft met een langere levertijd.
Als uw tas vroegtijdig kapot gaat ruilen wij deze normaal gesproken binnen de garantie termijn gratis om. Echter kunnen wij hier geen melding van vinden.
Wellicht heeft u dit ook bij de andere winkel gedaan. Wij kunnen namelijk geen 2de order zien.
Wij willen als nog de tas voor u omruilen. Wij hopen u zo mogelijk te helpen.

Perfecte services. Schouderband van de laptoptas was stuk en binnen een dag werd er een nieuwe opgestuurd.

Prima klantenservice. Wordt direct gereageerd.

Zeer goed.

Ook gericht op bedrijven

WS

Voor mij de 1e maal dat ik een product via internet heb besteld

de laptoptas die ik zocht was snel te vinden

De info op de website over de door mij bestelde laptoptas(Business 16,6 inch) is niet goed. 6 weken geleden een laptop gekocht (15.6 inch). Deze past echter nauwelijks en met veel geduw en getrek... De info op de website over de door mij bestelde laptoptas(Business 16,6 inch) is niet goed. 6 weken geleden een laptop gekocht (15.6 inch). Deze past echter nauwelijks en met veel geduw en getrek in de tas. Ritsen hebben het zwaar te verduren. De bij geleverde laptop sleeve is te klein voor mijn 16.6 inch. Met veel getrek en oprekken lukte het mij om de laptop er in te krijgen. De naden en de rits staan nu zo op spanning dat ik denk dat de sleeve niet lang mee gaat.
Kortom: HET IS GEEN 15,6 INCH TAS maar wellicht een tas voor maximum 15 inch.

Goede ervaring. Vlot besteld en geleverd, mooie en fijne tas.

De kortingscode die ik in de flyer bij mijn tas kreeg voor de aanschaf van een volgend product was al een jaar niet meer geldig

Kelly Hilbrands

Hier wordt je blij van!!

Fijne overzichtelijke site met prachtige laptoptassen.