JP

Super snel geleverd en prachtige tas.

Pascale Floré

Heel snelle service

Duidelijke site
Snelle service

Gemakkelijke bestelling

Jolanda de Jong

Nog nooit van Bombata gehoord totdat ik bij Bruna kwam. Gelijk op Google gekeken en kwam bij het bedrijf uit en met het voordeel dat de tablettas in de aanbieding was en is. Super snelle service en... Nog nooit van Bombata gehoord totdat ik bij Bruna kwam. Gelijk op Google gekeken en kwam bij het bedrijf uit en met het voordeel dat de tablettas in de aanbieding was en is. Super snelle service en geleverd in een stoftas.

Hanneke Wildschut

Zeer snelle levering, zorgvuldig verpakt en de kleur is als op de webpagina: schitterend!

Snelle levering en ik werd door mails prima op de hoogte gehouden van het leveringsproces.

Schouderriemen eventueel ook in kleur te kiezen.

Mooie spullen van goede kwaliteit voor een prima prijs.

Laat de bestelling bij de buren achter ipv tweemaal aan te bieden als iemand niet thuis is. Ik heb uiteindelijk drie dagen moeten wachten op mijn bestelling, die ik op het postkantoor op moest... Laat de bestelling bij de buren achter ipv tweemaal aan te bieden als iemand niet thuis is. Ik heb uiteindelijk drie dagen moeten wachten op mijn bestelling, die ik op het postkantoor op moest halen. Er hoefde niet getekend te worden, dus het pakket had prima bik anderen afgegeven kunnen worden.

Judith Rebecca Alvares

Top product

Niks op aan te vullen

peter 96

Uitstekend

snel te vinden, makkelijk afrekenen en op tijd bezorgd

meer foto's van tassen en hun gebruikers zodat doelgroepen zich herkennen

Transparante communicatie
Levering conform afspraak
Transparante communicatie
Levering conform afspraak
Tas mooi, maar iets minder stevig dan verwacht (zou beter zijn als binnenzijde gewatteerde laag heeft - tbv demping tegen vallen en stoten)

Goede service dat je product na ontvangst kunt betalen

Zie eerste vraag