Guy Caubergh

Duidelijke informatie

de producten zijn duidelijk uitgelegd en de kleuren stemmen overeen met de werkelijkheid

Demeyere Nele

Superhandige website. Zelfs in deze drukke kerstperiode netjes de volgende dag geleverd.

Prima producten

Levertijd verbeteren

Janine

Prima! Mooie tassen en goede kwaliteit

Prima service bij retour en snelle levering

DR.R.PIOT bvba

Ik heb reeds 3 laptoptassen van Bombata gekocht in de Inno in Leuven en ben daar zeer tevreden over.
daarom mijn vierde gekocht: mooi design en zeer goede uitvoering en geeft prestige.

Omdat de Inno in Leuven geen tassen van Bombata meer verkocht: de website opgezocht .
Zeer overzichtelijke catalogus ;dit laat snelle gerichte keuze toe.

Geen, neen, niet direct.

Prima verlopen.

Mooi , appart en snel . Super happy!

Mooi design

Helga Halma

Super snelle Service. Binnen 2 dagen geleverd. En door een communicatiefout met mijn collega's had ik ten onrechte aangegeven dat er 1 besteld artikel miste. Die is dezelfde dag is dat artikel... Super snelle Service. Binnen 2 dagen geleverd. En door een communicatiefout met mijn collega's had ik ten onrechte aangegeven dat er 1 besteld artikel miste. Die is dezelfde dag is dat artikel opgestuurd. Ik heb een factuur opgevraagd omdat ik het gewenste artikel toch wilde behouden. Ook dit is in dezelfde dag geregeld.

Snelle levering en correcte service en terugkoppeling!

Duidelijke website, snelle service

Matthijs

Prima service en ze leveren een mooi product. Helaas ging de rits kapot, wat natuurlijk kan gebeuren. Snel en zonder gedoe heeft Bombata dit opgelost, waardoor ik gelukkig weer beschik over m'n... Prima service en ze leveren een mooi product. Helaas ging de rits kapot, wat natuurlijk kan gebeuren. Snel en zonder gedoe heeft Bombata dit opgelost, waardoor ik gelukkig weer beschik over m'n mooie tas.

Klantgerichte service. Soepele en heldere communicatie

op basis van deze ervaring niet