Maakt waar wat op de website wordt aangegeven

Helemaal prima

Snel en makkelijke site, ook mobiel

De Borger

Ik kreeg de tip door van een vriendin om voor een leuke tas voor mijn Surface en IPad bij Bombata te kijken. Inderdaad, ik had meteen gevonden wat ik zocht. Snelle levering, zeer mooi afgewerkt... Ik kreeg de tip door van een vriendin om voor een leuke tas voor mijn Surface en IPad bij Bombata te kijken. Inderdaad, ik had meteen gevonden wat ik zocht. Snelle levering, zeer mooi afgewerkt product in degelijke materialen en bovendien in een heel trendy look. Ik heb ondertussen al een paar keer de vraag gekregen waar ik dit precies gekocht had en ik geef met plezier de naam door.

Het feit dat je een product in detail kan bekijken en de correcte afmetingen krijgt vind ik een pluspunt.

Jacobs Peter

Product was perfect en levering ook, maar de leveringstijd was niet correct!!! Er staat eerst voor 22u besteld de dag erna geleverd! Eens je betaald hebt dan krijg je te zien voor 19u30 besteld de... Product was perfect en levering ook, maar de leveringstijd was niet correct!!! Er staat eerst voor 22u besteld de dag erna geleverd! Eens je betaald hebt dan krijg je te zien voor 19u30 besteld de dag erna geleverd!!! Ik heb om 20u05 besteld, dus ik dacht nog de dag erna geleverd krijgen!!! Maar nee nog een dag extra door dat het uur verspringt als je betaald!!! Raar??? Was er niet blij mee!!! Gelukkig voor jullie wou ik dat pakket anders had ik het geanuleerd! Vermeld het juiste uur van bij het begin en de leveringstijd!!!

Reactie Bombata.nl:

Geachte heer Jacobs,
Zo ver wij het terug kunnen zien is de zending netjes met onze avond zendingen meegegaan:
Order is verzonden (API)
13 DECEMBER 2017 OM 23:42
Echter kan het zo...
Geachte heer Jacobs,
Order is verzonden (API)
13 DECEMBER 2017 OM 23:42
Echter kan het zo zijn door de drukte met de feesttijd dat Postnl iets langer er over gedaan heeft
Onze excuses hiervoor!

Cecil Penso sr

Snel geleverd en correct. Tijdens de bestelling stond er ene extra bedrag voor een beschermtas. heb ik niet besteld maar de laptoptas zat wel in een beschermtas.

Top kwaliteit!

Snelle levering.

Nog meer modieuze modellen!

Ik heb een eerste bestelling gedaan.
Ik heb een eerste bestelling gedaan.
Het product stinkt enorm naar mottenballen. Dat vind ik een groot minpunt! Hoe krijg ik die lucht uit mijn laptoptas? Niet echt professioneel bij mijn klanten.

nee, geen bijzonderheden

Ja, producten leveren die niet stinken.

Wielinq

Prima, goede website, snelle service

Overzichtelijk, snelle levering

Heb er niet opgelet dus misschien wordt het al aangeboden. Maar het zou leuk zijn als je ook kunt kiezen om de tas als cadeau te laten inpakken.

Slecht

niet

gratis retour verzenden, of korting bij je volgende bestelling

Vind het jammer dat je niet gratis kan terug sturen. Heb 2 x een tas besteld. Via internet lijkt de kleur grootte toch anders dan in het echt. Moest 2x de verzenkosten betalen. Had voor 60 euro... Vind het jammer dat je niet gratis kan terug sturen. Heb 2 x een tas besteld. Via internet lijkt de kleur grootte toch anders dan in het echt. Moest 2x de verzenkosten betalen. Had voor 60 euro besteld dat is niet goedkoop.

gratis retour verzenden