Via een collega zag ik een bombata laptop tas die ik erg mooi en functioneel vond. ik heb er eentje in de juiste maat en kleur besteld, werd snel geleverd en ik ben er blij mee!

overzichtelijke site, goede informatie
snelle levering

ik wilde een gladde rode tas en kon op de site niet goed zien dat het een 'ribbelig' kunststof was. dus dat was even wennen

anja Jansson

Mooie kwaliteit, snelle levering!

Niet zo goed. Volgens bombata had ik het verkeerde adres opgegeven. Heb hen meermaals gevraagd voor een oplossing voor dit probleem. Ik moest zogezegd een ander adres opgeven ... Achteraf bleek het...

Mooi aanbod
Toffe kleuren

Service naar klanten indien er problemen zijn met leveringen (oplossing zoeken voor klanten)

Reactie Bombata.nl:

Beste ...

Jammer te horen dat u niet tevreden bent met onze service.

Wij willen niet met modder smijten. Echter is het probleem begonnen met het door u verkeerd invullen van de adresgegevens waardoor de post het adres niet kon vinden. U gaf aan contact op te nemen met de chauffeur echter is dit niet mogelijk daar wij niet alle chauffeurs van de pakketdiensten rechtstreeks kunnen bereiken.

Wij hebben dit pas na enkele dagen kunnen vast stellen daar wij er vanuit gaan dat adres dat u ingevuld heeft correct is. Helaas was dit niet zo. Toen hebben wij gelijk ingegrepen en hebben METEEN een nieuwe zending naar u afgestuurd zonder het retour af te wachten.

WIj betreuren maar accepteren uw beoordeling. Echter konden wij vanaf het begin hier niets aan doen daar het adres verkeerd ingevuld was. Jammer dat wij hier op afgerekend worden. Daarnaast hebben wij meteen een nieuwe zending verzonden.

Goede ervaring bij aanschaf laptop tas als kado

Zeer snelle levering.

Duidelijke website- vlotte afhandeling bestelling-snelle levering

SVW -België

Super leuke laptptassen, ze brengen kleur in de grijze bedrijfswereld! Er was een misverstand ivm de afmetingen en onze laptop paste niet in de 15 inch laptoptas, ondertussen geretourneerd en een 17...

overzichtelijk, veel keuze op website en snelle afhandeling

Misverstand in ons geval over de afmetingen, gaat het nu over de laptop of de tas...
Best duidelijk vermelden: afmetingen Laptop 15 inch (met afmetingen in cm) en daarnaast de afmetingen (eventueel binnenmaten en buitenmaten) van de laptoptas .

Wim Van Caeneghem

Goederen zijn beschadigd geleverd en terug gezonden naar leverancier. Nog geen nieuwe onbeschadigde goederen ontvangen.

Snelle reactie via mail na klacht.

Website kan beter.

Prima bedrijf.
een klacht werd supersnel opgepakt en binnen de kortste keren naar volle tevredenheid opgelost.

reactie snelheid is top

controleer de te verzenden goederen goed vooraf

Tas van Bombata besteld.

Veel aanbod in kleuren en snelle reactie via het vragen formulier.

Informatie op de site was niet altijd correct, en sommige links (naar bijvoorbeeld bol.com) waren een beetje buggy (verwezen naar een andere tas ipv degene waar ik naar aan het kijken was)

Helder site, breed aanbod