20286 beoordelingen

20286 Reviews

Veel smaken

Na de bestelling krijg ik steeds mail dat winkelwagen nog vol is ....en dat is dus niet zo want ik heb al besteld. Verander aub.

Brendeke

Prima product en en vlotte leveringen

Goede producten

Knape

Veel smaken

Mis de proefpakket met sticks

Prima, snelle afhandeling

Snel en Lekker

Heerlijk verfrissend

Iets minder zoet

Lindsay

Snelle levering, ook een hele leuke kaart erbij waar je je favoriete smaken op kan aanduiden

Alles oke

van Loon

Het spijt me maar ik vind de limonade niet te pruimen. Alle smaakjes proeven hetzelfde en hebben de vieze nasmaak van zoetstof. Omdat deze zo sterk is smaakt alles gelijk. Én de drank is ook héél... Het spijt me maar ik vind de limonade niet te pruimen. Alle smaakjes proeven hetzelfde en hebben de vieze nasmaak van zoetstof. Omdat deze zo sterk is smaakt alles gelijk. Én de drank is ook héél zoet. Vind het echt niet lekker. Kleurtjes zien er ook erg chemisch uit. Ik had een paar “roze/paarse” smaakjes.

Gemakkelijke overzichtelijke site. Bestellen ging super eenvoudig

Er worden veel smaken aangeboden maar ik zou voor kwaliteit gaan ipv kwantiteit.

Positieve eerste indruk, snelle levering, lekkere producten, goed assortiment en degelijk.

Aanbod

Ruimer aanbod aan de poeders voor 500 ml

Steven

Goede ervaring alleen vrij chemische smaken die slecht oplossen in bruisend water.

Leuk concept, pakketjes passen door brievenbus waardoor je niet thuis hoeft te blijven. Je hebt veel leuke smaken en een beoordelingskaart, Alles ziet er aantrekkelijk en verzorgd uit.

Jullie maken gebruik van poeders. Ik heb het idee dat hierdoor de smaken minder worden. Jullie zouden gebruik kunnen maken van siropen en dan ook met echte suikers. Niet iedereen wil suikerloos.... Jullie maken gebruik van poeders. Ik heb het idee dat hierdoor de smaken minder worden. Jullie zouden gebruik kunnen maken van siropen en dan ook met echte suikers. Niet iedereen wil suikerloos. Daarnaast zijn de zakjes voor 1.5 liter flessen gemaakt. Echter heb ik het idee dat veel mensen de pakjes voor soda streamers zullen gebruiken. Hiervoor zijn de pakjes net iets te groot gezien deze flessen vaak 0.5 tot 0.75 liter zijn. Als Jullie top kwaliteit siropen hadden welke qua smaak overeenkomen met frisdrankmerken zou ik zeker nog een keer bij jullie bestellen.