Theo de Vlieger

Dirky

Top

Mooi gamma

Laura

Goede ervaring gehad met Bolero. Heb een proefset gekocht en de smaken zijn prima! Vind persoonlijk wel dat ze te zoet van smaak zijn dus ik gebruik 1 groot zakje op 2 liter water. Had de zakjes met... Goede ervaring gehad met Bolero. Heb een proefset gekocht en de smaken zijn prima! Vind persoonlijk wel dat ze te zoet van smaak zijn dus ik gebruik 1 groot zakje op 2 liter water. Had de zakjes met 2 dagen in huis, wat mij betreft helemaal prima!

De proefpakketjes zodat je meerdere smaken eerst kan proberen voordat je een grote verpakking van 1 smaak koopt. Geen suiker en glutenvrij.

Wat mij betreft mag het allemaal iets minder zoet. Mijn advies zou zijn om dit minderen of smaken te ontwikkelen waar minder zoetstof in zit.

Jacqueline Buisman

Keurig bedrijf. Binnen paar dagen de bestelling binnen. Plus een paar extra smaken om te proberen. Top.

Snelle levering. En extra smaken om te proberen.

Op de site kun je niet de smaken die je wilt hebben invoeren om sneller door de keuze te gaan. Moet steeds weer van bovenaan beginnen.

Susan van Guine

Goede service

Abigaël Modderman

Zelf niet goed gekeken en te grote zakjes besteld voor mijn gebruik, moet nu gaan delen en wegen. Bolero is geweldig, de smaak yoghurt verraste me enorm! Je krijgt wel wat veel mails.

Snelle verzending

Zie ervaring. Niet zo veel spammen.

Nadia D'haeseleer

Sommige smaken zijn verrassend 'echt"

Veel variatie in de smaken

Naam van de smaak ook duidelijk zichtbaar op de doosjes.

Cynthia van den Hoven

Op tijd geleverd

Kirsten

Perfect

Lekkere limonade

Meet aanbiedingen doen en nog meer smaken toevoegen aan de site

René van der Peet

Héél goed

Snelle service
Nog lang niet alles geproefd (79 smaken) maar wat ik geproefd heb, Héérlijk!

Probeer-pakket (79 smaken) in brievenbus verpakking, past net NIET in de bus.

Probeer pakket (79 smaken) zijn sommigen smaken in KLEINE verpakking/hoeveelheid,
Als grote verpakking...
Probeer-pakket (79 smaken) in brievenbus verpakking, past net NIET in de bus.

Als grote verpakking op is, waarom dan geen twéé kleinen?