20132 beoordelingen

20132 Reviews

Alicia

Positief

Linda

Snelle levering, lekker en gezond drinken en er staat 1,5 liter maar kan makkelijk met 2 liter zodat het niet zo zoet smaakt

Nvt

Levering duurt te lang

Super snelle levering

Veel keuze

Lisa Gouget

Geweldig!

duidelijkheid, lekkere smaken, gebruiksgemaak

prijs ietsjes goedkoper zou geweldig zijn

Peter Danse

goed over zicht

Linda Boot

lekkere smaken, gemakkelijk te bestellen, snelle levering

poeder moet je volgens de site ook kunnen vermengen met bijv. spa rood. staat alleen niet bij hoe. maar ervaring heeft geleerd de poeder niet in de fles te gieten, dan spuit het de fles uit. maar helft van de fles in bijv maatbekergieten,poeder erbij, laten oplossen en dan terug gieten in de fles.

1ste bestelling

Veel keuzes qua smaken

Mijn levering is reeds 2 keer vertraagd en dus nog steeds mijn bestelling niet ontvangen. Eerst zou ze vrijdag geleverd worden, dan zaterdag en nu pas maandag...

Ronny

Alles in orde

veel variatie

levering mocht sneller maar was tijdens de feestdagen dus dat kan een reden geweest zijn

Karlijn

Hele fijne, duidelijke app te winkelen. De proefpakketten vind ik als nieuwe klant erg fijn omdat er anders zo veel keus was dat ik niet wist waar ik moest beginnen. Snelle verzending en er zit een... Hele fijne, duidelijke app te winkelen. De proefpakketten vind ik als nieuwe klant erg fijn omdat er anders zo veel keus was dat ik niet wist waar ik moest beginnen. Snelle verzending en er zit een leuk kaartje bij waar je per smaak voor jezelf kan noteren hoe lekker je het vond. Helemaal tevreden!

Duidelijkheid, veel informatie, veeel keus.

Nee, vooral zo doorgaan.