Dorothe Engels

Snelle levering netjes verpakt. Een minpuntje ik had een kortingscode om een fles en een proefpakket te bestellen voor €27,50 en zonder verzendkosten. Helaas bij het bestellen moest ik toch... Snelle levering netjes verpakt. Een minpuntje ik had een kortingscode om een fles en een proefpakket te bestellen voor €27,50 en zonder verzendkosten. Helaas bij het bestellen moest ik toch verzendkosten betalen omdat ik onder de €30,00 zat. De actie klopt dus niet. Ik heb nu maar wat extra smaakjes erbij gepakt zo kwam ik toch boven de €30,00 uit

Snelle levering netjes verpakt

Acties zorgen dat ze kloppen

Suzy

Aangenaam verrast!

Ongelooflijk veel variatie in het produkt!

Verloop van verkoop naar levering, een tussenstap ("uw pakket wordt klaargemaakt en wordt aangeboden bij de verzenddienst" bijvoorbeeld, maakt dat er vertrouwen is dat de levering effectief gaat... Verloop van verkoop naar levering, een tussenstap ("uw pakket wordt klaargemaakt en wordt aangeboden bij de verzenddienst" bijvoorbeeld, maakt dat er vertrouwen is dat de levering effectief gaat plaatsvinden.

J van t Hek

Duidelijk qua mogelijkheid bestellen helaas erg lang moeten wachten op levering,ws ligt dit probleem bij postnl

Overzichtelijk

Postnl?7

Patrick

Tot nu toe positief

Duidelijke product omschrijvingen

Geen idee

Karin

Veel smaken. Niet zo duur

Sneller leveren, en iets gratis bij je bestelling, altijd leuk

Marjo Hallmanns

Duie website / app

Misschien is het een optie om punten te kunnen sparen bij bestellingen. Zodat je kan sparen voor bijvoorbeeld korting, of misschien kan sparen voor een fles

Yvonne

Goed snel geleverd.

Niet steeds deze enquête sturen!!! Na elke bestelling!!!!!!! Winkels en andere bedrijven beginnen daar steeds meer mee ervaring? Pff beetje teveel zo!!!! Niet klantvriendelijk zo. Maar... Niet steeds deze enquête sturen!!! Na elke bestelling!!!!!!! Winkels en andere bedrijven beginnen daar steeds meer mee ervaring? Pff beetje teveel zo!!!! Niet klantvriendelijk zo. Maar irritant.

Nader ali

It’s an amazing experience , professional and fast as promised .

Melissa

Toen we de bestelling aankregen was er iets mis, contact opgenomen en vriendelijk verder geholpen. Het probleem werd onmiddellijk opgelost en we kregen er een leuke verrassing bovenop. Dankjewel!

Vriendelijk

Brenda gouma

Foutje? Bedankt!

Service. Mijn order kwam dinsdags binnen en daar was een fout gemaakt in het aantal. Na emailcontact kreeg ik vrijdag een nalevering en hierbij een cadeau: een gratis bolero bottle. Service. Mijn order kwam dinsdags binnen en daar was een fout gemaakt in het aantal. Na emailcontact kreeg ik vrijdag een nalevering en hierbij een cadeau: een gratis bolero bottle.
Dankjewel!!! Fouten worden gemaakt. Het is hoe het wordt opgelost. Blij mee!

Graag bij bestellen de optie of je de smaakkaart wel of niet wil. Scheelt papier