31910 beoordelingen

31910 Reviews

patricia

Goede en snelle levering alleen jammer daar ik lemon had besteld en ik kreeg lemon pie en dat was het enige jammerige er aan maar wij zijn erg te vrede en drinken nu meer water omdat het een... Goede en snelle levering alleen jammer daar ik lemon had besteld en ik kreeg lemon pie en dat was het enige jammerige er aan maar wij zijn erg te vrede en drinken nu meer water omdat het een smaakje heb die wij wel lekker vinden

heb ik niet

heb ik niet

mennes

snelle levering netjes verpakt,alleen jammer dat als je een pakket bestelt met verschillende smaken dat je dan heel veel dubbelen hebt en de meest gangbare smakken er niet in zitten en heel veel... snelle levering netjes verpakt,alleen jammer dat als je een pakket bestelt met verschillende smaken dat je dan heel veel dubbelen hebt en de meest gangbare smakken er niet in zitten en heel veel vreemde smakeen dubbel zoals komkommer (4) ginger (3) kokos (7) en nog een paar smaken 2x

snelle levering en goed stevig in gepakt

bij een pakket (72)met verschillende smaken ook echt alle smaken verschillend doen

Supersnelle levering en goede producten

Sturen altijd een paar gratis verschillende smaken mee

Ineke

Snelle service binnen 2 dagen.

Makkelijk site

Fabienne Beaupain

Bestelling is goed verpakt in een mooie doos en lag de volgende dag in de brievenbus met een paar extra smaken limonade om uit te proberen!

Geen.

Goede frisdrank snel gelevert

alles

niks

Stacy

Snelle en correcte levering. Vele lekkere smaken en zeer goed van prijs!

Snel, correct en lekker !

Geen.

Pyck Ann

Heel goed

B v d lelij

De 4 smaken zijn wel lekker maar de nasmaak niet Smaakt naar kunstmatige zoetstof

Hoeveelheid smaken

Andere zoetstof proberen