Froukje

Heerlijke smaken, snelle keurige levering, goede communicatie

Duidelijk

Ga zo door!

Danielle

Snelle service

Alles was duidelijk

Voor de eerste keer kennisgemaakt op de huishoudbeurs. Op de vraag welke zoetstoffen er in zitten werd er geantwoord stevia. Dat klopt ook wel maar er zitten nog meerdere zoetstoffen in. Had ik wel... Voor de eerste keer kennisgemaakt op de huishoudbeurs. Op de vraag welke zoetstoffen er in zitten werd er geantwoord stevia. Dat klopt ook wel maar er zitten nog meerdere zoetstoffen in. Had ik wel willen weten van tevoren.

Esther Prins

Super

Snelheid en duidelijkheid

menka van der veen

Super koop al jaren bolero

snelle levering

niet alle orders zijn te zien

Nieske

Qua verzending prima, maar op de site is slecht te vinden welke stoffen erin de limonade zitten. Nu ik proefpakket binnen heb, blijk ik het niet te mogen gebruiken ivm de verkeerde kunstmatige suikers

Veel smaken en snelle levering

Erg moeilijk te vinden welke ingrediënten er in de limonade zitten. Helaas kwam ik er achter dat er veel 'foute' zoetsstoffen inzitten en dus voor mij niet geschikt.

Tom Gerdes

Ronduit fantastisch, super klantenservice. Ik werd gebeld omdat er een smaak niet op voorraad was, en werd hiervoor rijkelijk voor gecompenseerd! (Gratis fles!)

Klantenservice, overzichtelijke site

Bij sommige artikelen staan de smaken in het Engels en sommige in het Nederlands, het zou makkelijker zijn als dit gelijk was (maakt mij niet uit of het nou Engels of Nederlands is)

Meike sonnemans

Super lekker!

Veriatie is verschillende smaken voor ieder wat wils

Nope

Karina

Goede service

Nihil

Adelien

Neyt jessy

Fantastische manier om meer water te drinken!

Ontzettend veel smaken, zonder een chemische nasmaak. Proefpakketjes zijn ideaal om smaken te leren kennen. Prijs zit goed.