9.5/10
9.7/10

Voor het eerst besteld. boek bleek nog niet leverbaar (was nog niet uit). daarover ben ik keurig telefonisch geinformeerd.

snelle en adequate service

Mike

Boek bestelt, bleek vervolgens niet meer leverbaar, het geld is meteen terug gestort na het overleggen van een IBAN nummer.

Dat boek had niet bestelt kunnen worden als het uit de handel is.

Y. Vos, Bed & Breakfast Hardenberg Centrum

Altijd vriendelijk. Hielpen geduldig mee zoeken ook toen ik maar 2 dingetjes van de benodigde informatie had onthouden. Het onderwerp en één regeltje van de achterflap! Na een half uur, en vragen...

Een uitverkocht boek toch nog kunnen opduikelen: meedenken en service een tien!

Een paar krukjes om even te zitten hier en daar voor mensen met zere voeten.

Erg goed

Vriendelijk personeel

Boeken via andere kanalen inkopen als het niet via een regulier kanaal kan om nee verkoop te beperken.
Mogelijkheid om vanuit huis boeken te laten bezorgen in de winkel en in de winkel af te rekenen.

Noud

Had een vraag over de bestelling, even gemaild direct de volgende dag antwoord. Snelle levering, zeer tevreden!!

fam. Beenen

Alleen maar goede ervaringen, we komen hier al jaren en we komen er graag.

Ze hebben vaak aan een beetje informatie genoeg om te weten welk boek je bedoelt. (Bijvoorbeeld na een recensie die je gelezen hebt maar je bent de titel vergeten.)
Ook veel keus in leuke kinderboeken en goed advies daarin.

De site kan wel een opfrisbeurt gebruiken en een nieuwe foto :)
En niet alles staat m.i. in de goede rubriek, bijv. bij literatuur...

grootenhuis

Kan nietbeter

Erg meedenkend met klant
Uiterst betrouwbare winkel
Heel welwillend naar klant
Beste boekhandel uit de buurt

Bestellen ging makkelijk en ik kon de bestelling afhalen in de winkel op de afgesproken dag

Goede service en snelle levering

Esther Scholten

Boekhandel Heijink staat garant voor behulpzaamheid, vriendelijkheid en is zeer informatief. Bovendien zijn zij up to date en zelf actief bewogen bij lezers en schrijvers.

Ik vind het zeer opvallend hoe up to date zij zijn en hoe ontzettend behulpzaam en klantvriendelijk. Service staat heel hoog in het vaandel.

Ik kan niet altijd de boeken even goed vinden op de website, maar dat komen omdat ik tot nu toe geen account had.
Verder, blijf je meebewegen en innoveren.
Top!