Kartal

Sterke punten/verbeterpunten/tips

Snelle levertijd en hoge kwaliteit drukwerk. Ben er best tevreden mee. Als ik cijfer mocht geven: 9!

Gerjan

Goed en snel

Sterke punten/verbeterpunten/tips

Goeie kwaliteit en snel geleverd,

Rana K

Zeer goede begeleiding gekregen met enthousiaste medewerkers! Zeer tevreden over de productie!

Sterke punten:
Behulpzaam, meedenkend

Tips:
Ik werd na 15 minuten gebeld, terwijl ik 10 minuten had afgesproken. Begrijp wel dat het druk is maar voortaan geen beloftes doen die je niet kan waarmaken. (Ja ik zeur) Voor de rest 99 op schaal van 100 goed!

Valerie

Mooie eerste boek!

Sterke punten/verbeterpunten/tips

Heel blij met het goede drukwerk! Boek ziet er prachtig uit!

Joop

Hier wordt ik blij van! Prachtig eindresultaat van ons verenigingsboek! Erg tevreden. Super!

Vriendelijk bedrijf.
Fijne en directe communicatie met de mensen intern.

Lotte

Fijn bedrijf om zaken mee te doen. Service is goed, zeker als je niet veel verstand hebt van "digitale bestanden aanleveren" en "hoe je een boek moet opmaken". Erg enthousiast over het...

Sterke punten/verbeterpunten/tips

Klantvriendelijk - Serviceniveau is hoog - Prijs is heel gunstig t.o.v. andere aanbieders.

Pim

Prachtige boeken laten drukken van ons jubileum, uitstekende kwaliteit en goede service. Bedankt!

Elgar

Na even gebeld te hebben, de bestelling doorgegeven. Uitstekende kwaliteit, en mijn bestelling ruim op tijd en goed verpakt in huis. Volgende keer weer.

Sterke punten/verbeterpunten/tips

Mooie kwaliteit en snelle levering. Aanrader!

John

Goed geregeld..!

Sterke punten/verbeterpunten/tips

Niets op aan te merken. Ik bestel mijn volgende (bestseller?) graag weer bij jullie.

Daan K

Perfect!

Sterke punten/verbeterpunten/tips

Zij hebben veel kennis en geven antwoord op elke vraag. Deskundig en zeer goede prijzen!