Gebruiksgemak

Vriendelijk

Vervoer meubel

Peter Kuip

Snelle service

De bodem van de bak was vies. Stonk naar benzine.

Ahmedu de Groot

Slecht

Vriendelijk

Knipperlicht boedelbak was stuk en men kon geen oplossing bieden; keuze of annuleren of op pad zonder knipperlicht; er werd geen moeite gedaan om alternatief te organiseren; klant was probleemhebber!

Sandra Verheul

Prima en snel geregeld
Prima en snel geregeld
Alleen hebben nummerplaat meegekregen van iemand die m vergeten was. Niet netjes want stel wij boete rijden krijgt die persoon hem op de mat.normaal krijgen we zn uitwasbare plaat

Snel geregeld

Lampen checken. 1 lamp werkte niet

Tuinset halen

Alex Spruitenburg

Niet voor herhaling vatbaar

bleven vriendelijk en behulpzaam

bij inleveren of aan de voorwaarden is voldaan, 1e ahw was technisch achter en leverde brandende logo's op dashboard, 2e was uitermate smerig binnen en restanten bouwmaterialen en verpakkingen, foto... bij inleveren of aan de voorwaarden is voldaan, 1e ahw was technisch achter en leverde brandende logo's op dashboard, 2e was uitermate smerig binnen en restanten bouwmaterialen en verpakkingen, foto gemaakt, en daarna gereinigd!

2 relaxstoelen ophalen

Bart de Ruiter

Veel ruimte voor verbetering

De aanhangwagen stond er

Misschien handig om de sleutels niet mee naar huis te nemen, er wordt een dag prijs gerekend voor 2 uur huur

Bank ophalen

Eelco Van Bommel

Slecht, huur werd geannuleerd

Website werkt

Graag voldoende formulieren, want het is echt een heel slecht verhaal om een reservering een dag vantevoren te annuleren vanwege geen formulier.. best lastig als je een verhuizing hebt gepland met... Graag voldoende formulieren, want het is echt een heel slecht verhaal om een reservering een dag vantevoren te annuleren vanwege geen formulier.. best lastig als je een verhuizing hebt gepland met anderen…

Verhuizen

Cor Blonk

Gemengd

Behulpzaam

Verbeter deze enquête, ik kan niets melden over aanhanger. Neuswiel was volledig kapot, (neem aan dat een vorige huurder het niet voldoende had opgedraaid en een tandem-asser manouvreren met een... Verbeter deze enquête, ik kan niets melden over aanhanger. Neuswiel was volledig kapot, (neem aan dat een vorige huurder het niet voldoende had opgedraaid en een tandem-asser manouvreren met een kapot neuswiel dat daarmee remt (loopt vast) vereist heel veel spierkracht. Ook de eerste kabel (13) had een verbogen pin, waardoor je deze niet kon gebruiken.

Meubilair verhuizen

Timo Hübner

Gemakkelijk te regelen

Mevrouw was heel vriendelijk en behulpzaam

Op de verhuurlocatie was het lastig de boedelbeschrijving terug te zetten. Omdat ik een stoepje op moest, kon ik deze niet terugduwen en moest ik deze achteruit inparkeren. Nou is dat geen probleem... Op de verhuurlocatie was het lastig de boedelbeschrijving terug te zetten. Omdat ik een stoepje op moest, kon ik deze niet terugduwen en moest ik deze achteruit inparkeren. Nou is dat geen probleem voor mij maar het probleem is dat ik daardoor met de auto haaks op de inrit stond van het tankstation. Auto’s komen hier met redelijk hoge snelheid (70 km/h) van de doorgaande weg af.

Sjaak Laan

Top

Kosten

Vraag aan de mensen die hun boedelbak terugbrengen of ze de kentekenplaat er vanaf hebben gehaald.

Verhuizen