Gebruiksgemak
Optische staat buitenkant
Technische staat
8.2/10

Arij Bartels

OK geen enkele hulp bij ophalen.

Goede kar

Meer service bij ophalen

Vervoeren kasten

Sicco

Positief, reserveren ging makkelijk, ophalen ook.

Snelle afhandeling reserveren, ophalen, terugbrengen.

Technische staat bak: doek was lek

Ronald Bijl

Goede kar en nette afhandeling door de tankstation medewerker

Snel een daadkrachtig

Frans Dirks

Snel geregeld

Veel aanbied punten

meubels ophalen

Peter Boogaard

Huren zonder zorgen

Reservering is simpel, aflevering snel en goed

QR code was vergeten in bevestigings email. Nieuwe software

Ard Boot

Lekker makkelijk, niet zo duur.

Vriendelijke, behulpzame medewerkers.

Moeilijke insteek voor het terugbrengen. Vanwege het fietspad heb ik de tandemasser met de hand het parkeervak op geduwd. Best zwaar ook door de drempel die er zit. Misschien dat wat makkelijker... Moeilijke insteek voor het terugbrengen. Vanwege het fietspad heb ik de tandemasser met de hand het parkeervak op geduwd. Best zwaar ook door de drempel die er zit. Misschien dat wat makkelijker maken door, of die drempel weg te halen of door het vak groter te maken zodat je niet hoeft in te steken op de inrit van het tankstation over het fietspad.

Verhuizing inboedel

Nijman

Eenvoudig

Erg vriendelijk bij mijn onhandigheid met de stroomkabel =)

Grofvuil naar de stort

Daan van Nieuwenhuijzen

Prima, aanhanger in prima conditie

aanhanger schoon en alles werkte

website gaf niet de aangepaste openingstiiden aan voor 2e paasdag, er is geen mogelijkheid de aanhanger te beveiligen, ik moest de auto en aanhanger even parkeren en dan kan de aanhanger eenvoudig... website gaf niet de aangepaste openingstiiden aan voor 2e paasdag, er is geen mogelijkheid de aanhanger te beveiligen, ik moest de auto en aanhanger even parkeren en dan kan de aanhanger eenvoudig worden losgekoppeld

verhuizing

Willem Lindijer

Zeer positief. Medewerkers zeer bereid om te helpen. Ze deden veel meer dan het strikt noodzakelijke. Lof!

Verhuizing meubelen

Gera Rongen

We zijn goed geholpen, na de nodige problemen.

op veel locatie te verkrijgen

het onderhoud aan de boedelbak kan mijn inziens beter. De 1e bak had een scheur in het zeil, wat niet handig is als je moet verhuizen en het regent. De 2e bak, kwamen we onderweg achter, een van de... het onderhoud aan de boedelbak kan mijn inziens beter. De 1e bak had een scheur in het zeil, wat niet handig is als je moet verhuizen en het regent. De 2e bak, kwamen we onderweg achter, een van de wielen vertoont flinke scheuren, niet echt lekker als je ver moet rijden(voornamelijk snelwegen) met de bak.
Het duurde lang voor dat je eindelijk iemand aan de lijn heb die je kan helpen, maar eenmaal aan de lijn, prima geholpen.
Niet ieder locatie heeft voldoende disselsloten, hierdoor de bak bij de een gehaald en voor slot naar een andere.
Heeft helaas 1.5u geduurd voordat we eindelijk een goede boedelbak hadden. terwijl er hier op 100m afstand 1 te huren is.
Het van slot halen ging prima, maar bij 1e locatie was het niet mogelijk om daarna het ijzerwerk weer opnieuw op slot te doen. (slot was gewoon kapot)
Optische staat binnenkant, er lag nog troep in van de vorige huurders.
TIP, beschrijf ergens dat de achteruitverlichting niet verplicht is op sommige aanhangers, scheelde weer een belletje en hoop tijd.

Voor welk doel heeft u de Boedelbak gebruikt?

Verhuizen naar het buitenland (Zwitserland)