Je aankoop wordt beschermd

Marijke Schipper

Snel

Pluspunten

Mooie producten, de ontvanger van mijn bestelde kado vindt het prachtig. Ik had het besteld: dag erna al bezorgd! Super fijn & snel. Mooie overzichtelijke site met mooie producten...kom zeker nog eens terug hier.

Devi

Mooie Ganesha beeld met sokkel

Pluspunten

Wij hebben een Ganesha beeld met sokkel besteld daar zijn wij heel tevreden mee. De eigenaar heeft het beeld en sokkel persoonlijk bij ons thuis afgeleverd. Top service!

Mooie kwaliteit

Pluspunten

Mooie ketting, snel bezorgd. Had ook een boeddha knuffel besteld hier. Dit was een cadeau, maar er was geen inpak service. Dat was wel jammer.

Karin den Ouden

Een prachtig boedhabeeld, precies zoals ik zocht

Pluspunten

Dat jullie zoverl keus hebben en wat ik al zei: ptecies iets wat ik zocht. Om eerlijk te zijn verdiep ik me niet zoveel on Boedha’s. En heb ik er niet zoveel verstsnd van. Maar mij eerste Boedha die ik kocht voor mijn vriendin, kon ik dan ook bij jullie vinden!!! En, nu heb ik wel meer “interesse” hierin. Want ze zijn echt leuk, mooi, en geven, ook al is hij niet voor mezelf, een echt happy gevoel

Verbeterpunten

Tja, dat is misschien wat pietluttig en zal zeker aan mij kunnen liggen, maar ik zag niet dat de bestelling daadwerkelijk naar een ander, die van mijn vriendin dus, ging. Ik kreeg alleen mijn gegevens door, bij de betaalbevestiging. Zou handig zijn, vind ik dan, als er dan nog staat waarheen het kado verzonden wordt (voor de track and trace)

M Boender Bt

Super!

Pluspunten

Kwaliteit naar verwachting. En snel geleverd!

Sandra Maes

Boeddha beeld

Pluspunten

Hartelijk dank voor de supersnelle levering...heel goed ingepakt en prachtig beeld groetjes

Monique Ooms

Prima webshop!

Pluspunten

Duidelijk website! Snel antwoord op mijn vraag. En super snelle levering.