2053 beoordelingen

Je aankoop wordt beschermd

2053 Reviews

Kris

Uitstekende kwaliteit, snelle levering en eerlijke service

Pluspunten

Ik bestelde voor het eerst op boedhashop en ben echt enthousiast over de kwaliteit van de boedhabeeldjes. Vlotte service, vergeten betalen via ontvangen cadeau bon, onmiddellijk via mail kunnen rechtzetten. Ik kan iedereen deze site aanraden.

Michael Mikus

Mooi product, snelle levering

Pluspunten

Op de vrijdag voor de Kerst een Yogiman besteld en op zaterdag afgeleverd, super levering zo voor de feestdagen. Tevens een mooi product van goede kwaliteit. Een echte aanrader.

Luc De Monie

Professioneel

Pluspunten

goede aflevering en degelijke info...mooi veilige verpakking en prachtig beeldje.

Willem Arendzen

Super Service!

Pluspunten

Een hele goede, snelle reactie met een goede service met name nadat er problemen waren met de online betalingen tgv een storing bij de bank. Snelle en correcte levering van de aangekochte artikelen.

Lidwien Lefferts

Super snelle afhandeling.

Pluspunten

De eerste boeddha kwam keurig de dag na de bestelling binnen. Teruggestuurd en geruild voor een andere. Deze was tijdens het vervoer beschadigd. Na enkele dagen werd er een andere boeddha gestuurd die gelukkig heel arriveerde.

Martin Van Herpen

Snelle feedback

Pluspunten

Goede ervaring, duidelijkheid wanneer levering en op tijd.

Stefan

Mooi beeldje

Pluspunten

Ik had een boeddha beeldje besteld voor mijn moeder als kerstcadeau. De verzending was snel en goed ingepakt. Het beeldje is mooi en van goede kwaliteit. Ze was er super blij mee!

Marion Van Agen

Pluspunten

Na telefonisch contact wist ik zeker dat het de volgende dag er zou zijn. Fijn meegedacht en het was er ook!

Peter Lemmens

Goede service

Pluspunten

Alles was perfect in orde