BodyGliss.nl

BodyGliss.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop BodyGliss.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company614
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen BodyGliss.nl met 9.2/10. Gebaseerd op 614 ervaringen.

Zeer goed.

Waarom
Voldoende (6/10)
Waarom

Reactie BodyGliss.nl:

Beste BodyGliss klant,
Gelukkig beveelt u ons product wel aan.
Helaas bent u niet tevreden over de gang van zaken. U heeft vrijdag avond besteld wat betekent dat het de volgende werkdag, in dit geval maandag, verwerkt wordt en bij ons de deur uit gaat. Dat is ook gedaan. Helaas heeft postNL het pakket pas woensdag bij u bezorgd, daar hebben wij geen invloed op. Wat betreft de korting, die is 5%, op een bedrag van € 14,95 is dat inderdaad niet veel.
Ondanks uw bevindingen hopen wij dat u wel fan van BodyGliss blijft.
Team BodyGliss

Score voor BodyGliss.nl:3/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Levertijd te lang; vrijdag besteld - woensdag pas in huis .
korting van 0,78 niet echt een bedrag om voor warm te lopen :-(.

Ton
Ton

Ja absoluut.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Wij bestellen altijd masageolie aardbei. we zijn zeer tevreden over het product. ik vind het wel een beetje aan de dure kant. wij bestellen elke 8 tot 10 weken 5 flesjes a 100ml en zo is het dus best een behoorlijke uitgave.

West001
West001

Jazeker

Uitstekend.

Joy
Joy

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Prima. alleen graag mogelijkheid leveren bestellingen ook in de avond. kan nu alleen overdag.

Goed en snelle levering.

Gebruiker
Matig (5/10)
Gebruiker

Beveelt u het aangekocht product aan?

Als de formule van 'passion' niet veranderd is wel. De prijs ligt enkel wel erg hoog momenteel. De overige twee producten heb ik nog geen gebruikservaring mee.

Reactie BodyGliss.nl:

Beste,
Bedankt voor je reactie. 3 jaar geleden hebben wij inderdaad de verpakking van geuren veranderd en is de prijs veranderd. Helaas blijft niets zo als het is. Thats life! Wat wél is gebleven is de samenstelling van al onze producten, de Passion is dus al jaren dezelfde samenstelling!
Wat betreft de verzending van je bestelling van vrijdagmiddag 15.30u, die had zeker die middag de deur uit moeten gaan, excuses daarvoor! Wij hebben inmiddels contact opgenomen met ons verzendingsbedrijf, en die geven het aandacht zodat het in de toekomst niet meer zal gebeuren.
m.v.g Team BodyGliss.

Score voor BodyGliss.nl:2.5/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Verpakkingskwaliteit en uitstraling is achteruit gegaan. producten met geur zijn niet meer in 200 ml verkrijgbaar, maar wel duurder geworden, erg jammer. daarnaast is er vrijdag voor 4 uur besteld, maar werd deze bestelling pas maandagavond verwerkt. hierdoor kwam de bestelling dinsdagavond pas aan wat zaterdag had moeten zijn.

hans Kuiper
hans Kuiper

misschien

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Goede service en snelle levering.

Yo
Yo

Zeer zeker

Snelle levering.

Frambozeke
Frambozeke

Beveelt u het aangekocht product aan?

Het product ken ik al jaren, en dat bevalt meer dan uitstekend. Dit keer de handpomp besteld, nog uit te proberen...

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Duidelijke website, correcte levering, en vooral: fijne producten !.

Bedrijfsinformatie

BodyGliss is een glijmiddel en massagelotion in één.

Het houdt lang zijn glijdend vermogen en voelt heerlijk zacht aan. Verkrijgbaar in verschillende geuren én Neutraal. Zowel farmaceutisch (aanbevolen door artsen) als Erotisch. Heerlijk voor een lichaamsmassage maar ook veilig bij inwendig gebruik. Veilig in combinatie met condooms.
Adres
Reigerlaan 1