Via internet gevonden.
ervaring positief

duidelijke website

nee. een foute levering werd correct opgegvangen

Prima!

Bij binnenkomst van mijn bestelling bleek er 1 onderdeel te missen, medewerker die ik aan de telefoon kreeg had toevallig deze zending zelf ingepakt en wist dus inderdaad dat dit onderdeel niet was... Bij binnenkomst van mijn bestelling bleek er 1 onderdeel te missen, medewerker die ik aan de telefoon kreeg had toevallig deze zending zelf ingepakt en wist dus inderdaad dat dit onderdeel niet was meegegaan. Volgende dag ontving ik het missende onderdeel.

Scan producten zodra deze gepickt worden of maak een afvink lijstje. Nu ging het om een relatief klein en goedkoop onderdeel wat miste maar er zat ook een onderdeel bij met een waarde van... Scan producten zodra deze gepickt worden of maak een afvink lijstje. Nu ging het om een relatief klein en goedkoop onderdeel wat miste maar er zat ook een onderdeel bij met een waarde van +-€280,-
Resultaat telt

Sedeyn

Eerste contact. Duidelijke productomschrijving. Vlotte service waarvoor dank!

Zie bovenvermelde opmerking

Math

Duidelijke website, goede foto’s Waardoor je goed kunt bepalen / vergelijken zodat je het goede onderdeel kunt bestellen.

Hoeksema

Goede levering. Netjes factuur erbij.

Het Zilte Zand

Perfecte service en opvolging

Super,correcte levering en opvolging van de bestelde producten.

Artikelen snel geleverd, helaas kregen we alleen een pakket voor een ander bedoelt, gemaild, direct de volgende dag ons bestelde artikel ontvangen.
Alleen zeer slechte service wat betreft het...
Alleen zeer slechte service wat betreft het omruilen, we kregen een sorry en een label om op het verkeerde pakket te plakken en mochten het "zware" pakket vervolgens zelf retour brengen naar een post.nl punt, we bestellen niet voor niets online ivm het niet hoeven sjouwen met spullen.

Als er verkeerd geleverd is ook zorgen dat dit weer opgehaald word bij de klant, werk zelf in een internet bedrijf met veel verzending, waar ook weleens iets verkeerd verzonden word, maar wij halen... Als er verkeerd geleverd is ook zorgen dat dit weer opgehaald word bij de klant, werk zelf in een internet bedrijf met veel verzending, waar ook weleens iets verkeerd verzonden word, maar wij halen het netjes op bij de klant met een klein presentje voor het ongemak. En ik weet uit eigen ervaring dit word zeer gewaardeerd door de klanten.

Positief, alles was snel besteld en snel geleverd, prijs kwaliteit is ok

mooi overzicht

niet direct

vanneste eddy

Ik ben tevreden over dit bedrijf