Maarten

Prima service, snelle verzending, goed product

Een uitkomst voor de echte vinyl-liefhebber. Veel diverse producten om uit te kiezen

Bart

Super snel geleverd,netjes verpakt,goede website

Gewoon simpel,goed

Martijn

duidelijke beschrijving op de website wat en hoe ze verzenden en komen dit ook na

Johan van Lith

Duidelijke webwinkel

Richard Smit

Mijn bestelling is snel en keurig verpakt afgeleverd. Hoewel ik voornamelijk lp's heb aangeschaft met kwaliteitsnorm 4 en 5 sterren, blijken er toch een aantal te zijn met storende tikjes en... Mijn bestelling is snel en keurig verpakt afgeleverd. Hoewel ik voornamelijk lp's heb aangeschaft met kwaliteitsnorm 4 en 5 sterren, blijken er toch een aantal te zijn met storende tikjes en kraakjes. Dat vond ik wel een beetje jammer.

Goede website met alle gewenste informatie en eenvoudig bestelproces. Redelijke prijzen en goede levering.

Looman

Lang gezocht naar een lp uit mijn jeugd van earth and fire in eerste instantie was de lp niet meer te verkrijgen tot ik een email kreeg van Bob's Vinyl dat ze een lp hebben gevonden weliswaar is de... Lang gezocht naar een lp uit mijn jeugd van earth and fire in eerste instantie was de lp niet meer te verkrijgen tot ik een email kreeg van Bob's Vinyl dat ze een lp hebben gevonden weliswaar is de hoes lichtelijk beschadigd de lp is intact gebleven prima service!

Doet moeite om het gevraagde te zoeken

Lambermond

Duidelijke website, snelle levering.

Bij vragen, direct een antwoord.

Dimitry

Mooi aanbod en vlotte levering

Tijzz

Mooi aanbod, in perfecte staat geleverd.

Leo Diks

Alle platen worden netjes en goed op afgesproken tijd bezorgd!
Alle platen worden netjes en goed op afgesproken tijd bezorgd!
Ik koop hier al enige jaren 2e hands platen en heb tot op heden nog nooit problemen met Bob 's Vinyl gehad is een echte aanrader voor kwaliteit!

Vinyl altijd netjes gereinigd en nieuwe platenhoezen mijn complimenten ga zo door!