Steven Terryn

Derde bestelling, snelle verwerking.

Snelle levering, correcte prijzen!

Harry

Via Google terecht gekomen bij Bobs Vinyl omdat ik op zoek was naar de ouderwetse papieren binnenhoezen die met plastic gevoerd zijn. Op de website tevens gekeken naar de 2e hands lp's. Ruime keuze... Via Google terecht gekomen bij Bobs Vinyl omdat ik op zoek was naar de ouderwetse papieren binnenhoezen die met plastic gevoerd zijn. Op de website tevens gekeken naar de 2e hands lp's. Ruime keuze en duidelijke waarderingen van de kwaliteit van de plaat en hoes. Bestelling snel geleverd, goed verpakt en na inspectie van de platen blijken de waarderingen uitstekend te kloppen. Kom dus zeker terug voor een volgende bestelling!

Zie bovenstaande ervaring

Wat een service !!!
Lp's na één dag al bij mij thuis en dit in coronatijden.
mvg Phil

correcte info en snelle service

Dagevos

Goede site met duidelijke produkt beschrijving.

Goede communicatie en snelle levering.

Tom

Voor de eerste keer een aantal 2e hands elpees besteld. Werd in stevige verpakking zeer snel bezorgd. En de kwaliteit van de platen kwam overeen met de beschrijving op de website. Ik zal zeker meer... Voor de eerste keer een aantal 2e hands elpees besteld. Werd in stevige verpakking zeer snel bezorgd. En de kwaliteit van de platen kwam overeen met de beschrijving op de website. Ik zal zeker meer bij Bob's Vinyl bestellen.

Bob's Vinyl wordt gerund door iemand die duidelijk zelf ook een liefhebber is.

Dennisvandewiel

Zeer correct en snel...

Snelheid en aanbod

Joop van Mil

Snelle en nette levering van producten.

Juiste informatie over de staat van het 2e hands vinyl, snelle en nette levering.

Paul

Zeer snelle en goede levering.

Prijs is concurrerend, website overzichtelijk

Martien den nijs

Goede kwaliteu