Snelle levering! Prima!

Roland

Ik moet eerlijk zeggen dat ik even twijfelde bij de naam Bob's Vinyl en de locatie Aarle-Rixtel, maar dat was niet nodig. Goede producten, goede prijs, makkelijk bestelproces en snelle levering.... Ik moet eerlijk zeggen dat ik even twijfelde bij de naam Bob's Vinyl en de locatie Aarle-Rixtel, maar dat was niet nodig. Goede producten, goede prijs, makkelijk bestelproces en snelle levering. Niets op aan te merken.

Snelle levering.

Barry

Eerste order gedaan via de webshop. Is mij zeer goed bevallen, dus zal zeker niet de laatste keer zijn!

Snelle service, goed verpakt, goede prijs-/kwalieteitverhouding

virginie

Heel goede en vlotte service

Hans Schroeijers

Prima service

Martijn Lamers

Je merkt aan alles dat Bob verstand heeft van zaken.
De website is duidelijk en je kan lekker uren online snuffelen
Ik bestel er al jaren en heb nog geen klachten!!

Verstand van zaken,
Duidelijke communicatie.
Je krijgt goede informatie vanaf bestelling tot levering

René

Zeer coreckte levering ,en ook vlug . Het is de eerste keer dat ik hier een bestelling heb gedaan ,voor platen hoezen .
maar ik heb waarschijnlijk niet gezien dat er verschillende maten zijn...
maar ik heb waarschijnlijk niet gezien dat er verschillende maten zijn ,en die die ik heb ontvangen zijn beetje te groot om dan inzet de plaat er in terug in de foto hoes te steken .

Het zijn anders wel goeie dikke hoezen.

Menno

Naar lang zoeken heb ik bij jullie een vette flightcase voor mijn lp’s gevonden die ook nog eens snel is geleverd.

6 tal platen besteld

Goed ingepakt en verzonden op de dag zoals aangegeven op de site

Simone