van hoegaerden roel

Snelle levering en zeer goede kwaliteit van het geleverde materiaal

mooie overzichtelijke website

Ruben

2 bestellingen

Snelle afhandeling

Willy

Hele leuke winkel met lp's. Ook een verrassende hoeveelheid speciaal biertjes. En zeer vriendelijk personeel.

Nieuw en oud vinyl volop aanwezig. En ook een duidelijke web-shop.

Paul Verhaegen

Reeds voor de vierde maal een bestelling geplaatst en zoals steeds uitstekende service. De platen waren allemaal zoals beschreven.

Snel en correct

Hans Nieuwlaat

Wederom een zeer goede en prettige ervaring

Goede en snelle klantenservice, zeer goede kwaliteit van de tweedehands LP's tegen een prima prijs en natuurlijk een snelle levering.

Emile

Tot nu toe nog niets ontvangen en email adress blijkt onbekend rara

Tot nu toe geen enkel

Reactie Bob's Vinyl:

U heeft van mij reactie ontvangen. U had een PRE-Order geplaats van een plaat die een maand later pas uit zou komen, daarom was het voor ons natuurlijk onmogelijk om deze al te verzenden. U heeft... U heeft van mij reactie ontvangen. U had een PRE-Order geplaats van een plaat die een maand later pas uit zou komen, daarom was het voor ons natuurlijk onmogelijk om deze al te verzenden. U heeft later aangegeven alle mail wel ontvangen te hebben. Zou fijn zijn als u deze review zou herzien. :-)

Joke GOOVAERTS

Niets dan lof voor Bob's Vinyl - ga hier zeker nog bestellen in de toekomst

Supersnelle levering - goede verpakking - goed overzicht van de website

Gerard

Binnenhoezen besteld en snel binnen, ik ga hier vaker bestellen

Snelle bezorging

Tom

Afgelopen woensdagavond laat weer 4 elpees besteld, 2 nieuwe en 2 tweedehands. De vrijdag erop werden deze al afgeleverd, prima en degelijk verpakt.
De kwaliteit van de tweedehands elpees was...
De kwaliteit van de tweedehands elpees was ook weer prima, ik ben er erg blij mee.
Ik heb nu diverse keren bij Bob's Vinyl besteld en kan alleen maar zeggen, dat menig andere webshop hier een voorbeeld aan kan nemen.
Ik raad iedereen aan, om zijn/haar elpees bij Bob's Vinyl te bestellen.

Goede communicatie, punctuele levering.

Adri

Uitstekend! Goede communicatie!