Frans Collard

Prima lp's en accesoires en service

duidelijke info op website

W.H.Sepers

Uitstekend . Goede en snelle service

In de verkooplijst wordt de voorkant getoond van de hoes van de plaat. Veel verzamelaars stellen het op prijs als ook de achterkant van de hoes getoond wordt en , minstens zo belangrijk , een... In de verkooplijst wordt de voorkant getoond van de hoes van de plaat. Veel verzamelaars stellen het op prijs als ook de achterkant van de hoes getoond wordt en , minstens zo belangrijk , een afbeelding van het label van LP of single.

Westerhout & van Haersma Buma BV

Jammer dat ik niet eerder met dit bedrijf in "aanraking" ben gekomen!

verrassende collectie/aanbod en redelijke prijzen

rob rutteman

Zeer goed

snelle service, snelle reactie op e-mailbericht

Rob Renckens

Heel goeie ervaring met Bob's Vinyl!

Snelle service, goeie communicatie, degelijke verpakking

Stephan Koelewijn

Onlangs voor de 2de maal een bestelling gedaan via zijn webshop.
Zeer tevreden met de levering

Goed verpakt.
Snelle levering.
Leuke presentaties van nieuwe release

Eliza

Mooie stevige LP hoezen, precies als beschreven.

Duidelijke website, snelle verzending.

Rudy

Makkelijke site om te zoeken.

Perfecte levering. Goede kwaliteit en keurig verpakt

Marco van den Berg

Marco.

Dit is de 2de keer dat ik wat heb bestelt bij Bobs vinyl. Moet zeggen dat ik zeer tevreden ben. De kwaliteit van de tweedehandse lp's zijn top, en de Lp's waren goed ingepakt.

Bert Mulleneers

Deze keer niet tevreden over deze plaat niet aan te horen

Verkoop zoon plaat niet aan een klant gooi hem weg

Reactie Bob's Vinyl:

U mailde mij met de opmerking dat u de bestelling had weggegooid, ik heb u gezegd dat dat jammer is want dat ik hem graag terugnam en wilde vergoedden. Geen reactie meer op gehad. U heeft ons dus... U mailde mij met de opmerking dat u de bestelling had weggegooid, ik heb u gezegd dat dat jammer is want dat ik hem graag terugnam en wilde vergoedden. Geen reactie meer op gehad. U heeft ons dus niet de kans gegeven dit op te lossen, er jammer dan zo'n review. Het betrof overigens ook een LP met een '3 sterren' beoordeling met een bijpassende prijs, daar kunt u dus ook geen topkwaliteit voor verwachten. Groet, Bob