Alex de Haan

Uitstekende service en stipt met de bezorging!

Het is zoals het is en dat is '100 punten' Top dus! šŸ‘Œ

Virginie Sanders

's Avonds bestelde ik een Knosti LP wasmachine, extra reinigingsvloeistof en vinyl reinigingsset. De volgende ochtend ontving ik een mailtje dat het pakket dezelfde middag op de post was gedaan. De... 's Avonds bestelde ik een Knosti LP wasmachine, extra reinigingsvloeistof en vinyl reinigingsset. De volgende ochtend ontving ik een mailtje dat het pakket dezelfde middag op de post was gedaan. De spulletjes waren prima verpakt, in perfecte staat. Deze zaak kan ik van harte aanbevelen!

Excellente service!

Hanneke Bos

Goede service, supersnelle levering, helemaal top!

Prettige webshop, hier ga ik vaker kopen!

Rita Bruggeman

Prima ervaring!

Goede prijs/kwaliteitsverhouding, snelle levering, duidelijke, vriendelijke communicatie. Komt belofte na!

Paul

Ik was op zoek naar een plaat- en naaldreiniger op Google. Ik kwam uit bij onder andere Bol.com en had gevonden wat ik zocht. Na nog een zoekopdracht specifieker op het gewenste artikel zag ik dat... Ik was op zoek naar een plaat- en naaldreiniger op Google. Ik kwam uit bij onder andere Bol.com en had gevonden wat ik zocht. Na nog een zoekopdracht specifieker op het gewenste artikel zag ik dat Bob's Vinyl dit ook aanbood, maar veel goedkoper en bij een echte platenzaak. Ook nog eens in Brabant, dus de keuze was snel gemaakt. Uitstekende en snelle levering. Ik ben zeer tevreden en ik heb een vast adres voor mijn vinyl erbij.

Niet duur
Goed verpakt.

Miriam

Ik heb de maandag voor kerst een bestelling gedaan met de vraag of deze uiterlijk vrijdag binnen kon zijn ivm kerstviering. De plaat werd dezelfde dag nog aangeboden bij de post en ik had het pakket... Ik heb de maandag voor kerst een bestelling gedaan met de vraag of deze uiterlijk vrijdag binnen kon zijn ivm kerstviering. De plaat werd dezelfde dag nog aangeboden bij de post en ik had het pakket de volgende dag al in huis. Wat een service!

Super snelle levering en goede kwaliteit.

Ik had een opmerking/klacht over de levering. Binnen een week was dit volledig opgelost.

Jimmy

De vinyl platen in goede staat ontvangen.
Gewoon super.

Vrijdag voor 11.00 Hr besteld zaterdag voor 11.00 Hr geleverd.

R. Zwijnenburg

Voor de 2e keer een bestelling geplaatst. Werd snel en in goede orde thuis geleverd.

Super goed geregeld

Snelle afwerking