1939 beoordelingen

1939 Reviews

Yannick Gees

Steeds snelle en goede service, al meerdere bestellingen gedaan en elke keer tevreden! De YouTube filmpjes helpen ook zeer zeker bij kiezen van producten.

Goede prijzen, goede expertise, goede uitleg en snelle levering!

Ron de Joode

Het weekend kon weer niet beter beginnen met nieuw, vers vinyl. Het is altijd fijn om een nieuwe LP op de dag dat deze verschijnt in huis te hebben. Prima op tijd, netjes verpakt en Bob heeft weer... Het weekend kon weer niet beter beginnen met nieuw, vers vinyl. Het is altijd fijn om een nieuwe LP op de dag dat deze verschijnt in huis te hebben. Prima op tijd, netjes verpakt en Bob heeft weer mijn weekend (en de dagen daarna) nog leuker gemaakt. Op naar de volgende bestelling....

Levering op de verschijningsdatum van de nieuwe LP en dus mooi op tijd;
Prima verzorgde verzending.

Michael

Dikke prima,
Had schade aan de lp en kon het kosteloos retourneren en kreeg een nieuw exemplaar.
Goede service met ik denk ook wel een glimlach.

Service.

Very Good

Catalog and fast delivery

Roseboom

Prima ervaring

Snelle levering en veel keuze

Monique

Afgelopen donderdagmiddag zag ik een video van Bobs Vinyl op een van de social media kanalen. Tussen de net binnengekomen elpees die voorbij kwamen, zat er een die ik graag wilde hebben. Dus: naar... Afgelopen donderdagmiddag zag ik een video van Bobs Vinyl op een van de social media kanalen. Tussen de net binnengekomen elpees die voorbij kwamen, zat er een die ik graag wilde hebben. Dus: naar de webshop en besteld. Wat volgde was een razendsnelle service: op zaterdagochtend om half negen werd de elpee al bezorgd!

Snelle service.
Perfect verpakt.

Daan

Prima bedrijf, goede service

Een groot aanbod :)

Johan Bremmert

Top webshop en goede service!

Mooi aanbod!

Onno de Vos

Top! Goede service, snelle levering

Betrouwbaar, goede en snelle service