Robert Lammers

We hebben zondagavond 22 december bij jullie lekker gegeten, echter bij de nazit werden wij gestoord in ongestreken door het. zeer luidruchtig aanvullen van de bar.

Wij begrijpen dat de...

Wij begrijpen dat de bediening op tijd naar huis wil maar bij vullen kan ook zonder hierbij veel geluid te maken.

Ik hoop dat u onze opmerking meeneemt in uw bedrijfsvoering.

Reactie Boathouse:

Beste Heer Lammers,
dank voor uw aanbeveling en aanmoediging.
Wij hebben dit inmiddels uitgebreid besproken met het team en dit gaat in de toekomst anders gebeuren.
Hopelijk komt u dit...
Beste Heer Lammers,
dank voor uw aanbeveling en aanmoediging.
Hopelijk komt u dit in de toekomst nog een controleren?
vriendelijke groet en fijne dagen,
Jan Plat
manager

Wouter van Dijk

Qua kwaliteit van het eten en een gezellige kerstsfeer d.m.v ontelbare kerstbomen (zowel binnen als buiten) was het opnieuw een geslaagde avond

Heerlijk en gezellig geluncht...

M. Janszen

Heerlijk gelucht, vriendelijke bediening

E Jie

Goede service en vriendelijke personnel! Lekker gegeten! Was afgelopen zomer geweest en de sfeer was uitstekend. Herhaling vatbaar.

Prima. Ik vind de kwaliteit vd bediening ook eeg goed. Medewerkers zijn goed getraind. Aanbod toetjes mag beter! Tiramisu was op en dan wordt de keuze wat mager. We kozen voor de limoen/zoete... Prima. Ik vind de kwaliteit vd bediening ook eeg goed. Medewerkers zijn goed getraind. Aanbod toetjes mag beter! Tiramisu was op en dan wordt de keuze wat mager. We kozen voor de limoen/zoete wortel/kokosijs optie. Erg apart maar zou t niet nog een keer nemen.

Heerlijk gegeten, helaas viel het dessert wat tegen, maar dat heeft men prima opgelost! Personeel heel correct, ambiance gezellig en warm.

We hebben heerlijk gegeten in een prachtige ambiance. De bediening was zeer gastvrij.