Monique

Het is fijn dat de Covid-19 regels zo goed worden nageleefd. Je voelt je veilig , er is afstand en toch kan je genieten van het lekkere eten en het mooie uitzicht.. Kleine kaart, maar wat we kregen... Het is fijn dat de Covid-19 regels zo goed worden nageleefd. Je voelt je veilig , er is afstand en toch kan je genieten van het lekkere eten en het mooie uitzicht.. Kleine kaart, maar wat we kregen was heerlijk en vers..

Aicha

Niet zo best, wij hadden 4 broodjes met advocado, waarvan de humus en paprika ontbraken, dit wel aangegeven, maar daarop werd niet vriendelijk gereageerd, uiteindelijk de humus er apart bijgekregen,... Niet zo best, wij hadden 4 broodjes met advocado, waarvan de humus en paprika ontbraken, dit wel aangegeven, maar daarop werd niet vriendelijk gereageerd, uiteindelijk de humus er apart bijgekregen, maar toen was de goede verwachting helaas al minder, uiteindelijk kwam mevrouw terug om excuses te bieden ivm drukte, dit was jammer, want wij waren er ivm de verjaardag van mijn zus, hebben helaas hierdoor geen toetje genomen en niet fijn kunnen afsluiten. Wel alleen voor 2 broodjes hoeven te betalen, maar dit was niet waard om te betalen. Advocado was ook niet peprakt zoals op menukaart stond. Paar stukjes op de sla. Teleurgesteld

Reactie Boathouse:

Beste Aicha,
vervelend dat u geen leuke tijd bij ons genoten heeft.
wij hebben dit inmiddels intern besproken en dit is opgepakt.
Ik hoop dat u het nog eens wilt komen bezoeken.
Laat...
Beste Aicha,
vervelend dat u geen leuke tijd bij ons genoten heeft.
wij hebben dit inmiddels intern besproken en dit is opgepakt.
Ik hoop dat u het nog eens wilt komen bezoeken.
Laat uw reservering dan even binnen komen bij mij (manager@boathouse.nl)
wij zullen dan een leuk gebaar maken.
groet
Jan
Manager

Prettige ontvangst, heldere regels, voldoende ruimte en als altijd prima eten

Petra van Kerkwijk

Eten was super lekker. Rivm regels goed toegepast.

S.R. Hoogeveen

Als je gewendt bent dat jullie bijna altijd vol zitten dan is het nu gewoon wennen dat het anders gaat. Wat mij niet tegenhoud om zeker terug te komen. Het is helaas de realiteit. En de situatie... Als je gewendt bent dat jullie bijna altijd vol zitten dan is het nu gewoon wennen dat het anders gaat. Wat mij niet tegenhoud om zeker terug te komen. Het is helaas de realiteit. En de situatie is nu eenmaal zo. Respect voor al het personeel die lange dagen maken en erg vriendelijk zijn. Houdt de moed erin. Ik heb het evengoed gezellig gehad. Sterkte met alles!!

Marit

Mooi nieuw interieur, lekkere wijn en goede kaart. 1,5m bediening ging ook goed. Lekker geluncht

Bleeker

Even wennen met betrekking tot de corona opgelegde maatregelen.

M. Warmer

Na zo een lange tijd weer een bezoekje aan het inmiddels uitgedunde restaurant gebracht. De ambiance doet minder gezellig aan (vandaar de iets mindere score op sfeer, maar dat is het restaurant niet... Na zo een lange tijd weer een bezoekje aan het inmiddels uitgedunde restaurant gebracht. De ambiance doet minder gezellig aan (vandaar de iets mindere score op sfeer, maar dat is het restaurant niet verwijtbaar i.v.m. de coronamaatregelen), maar met goed gezelschap maak je dat meer dan goed. Over het menu enkel lof. Goed samengesteld, bereid en uitstekend van smaak. Ze maken van het eten kleine kunstwerkjes. De bediening is meer dan blij dat er weer gasten zijn en laten je erg welkom voelen. Kortom: een geslaagd eerste restaurantbezoek en zeker voor herhaling vatbaar.

Mol

Nette behandeling. Prima verloop ivm coronaregels

Van Dijkhorst

Helemaal als van ouds