Erge langzame bediening, lang wachten op drankjes. Hoofdgerecht nam anderhalf uur. En twee gerechten verkeerd. Dat werd veranderd maar het was met moeite te begrijpen van het personeel.

Beste mevrouw Moyer,
graag zou ik even in contact komen met u.
Afgelopen vrijdag was (op zijn zachts gezegd) geen succes.
Ik zou graag een even met u willen zoeken naar een passende...
Beste mevrouw Moyer,
graag zou ik even in contact komen met u.
Afgelopen vrijdag was (op zijn zachts gezegd) geen succes.
Ik zou graag een even met u willen zoeken naar een passende oplossing.
Belt/mailt u even?
036-5305000 of manager@boathouse.nl
jan plat
manager Boathouse

Mandy

Prima bediening en eten

Sonja

Slecht. Eten behalve het patat was lauw. Heel lang (lees, 1,5 uur) op het eten moeten wachten. Ook de drankjes kwamen niet snel (wel zo goedkoop kan je ook niet veel drinken) Vlees voor 1/3 voorzien... Slecht. Eten behalve het patat was lauw. Heel lang (lees, 1,5 uur) op het eten moeten wachten. Ook de drankjes kwamen niet snel (wel zo goedkoop kan je ook niet veel drinken) Vlees voor 1/3 voorzien van zeen. (Waarop de serveerster zegt, daar kunnen wij niets aan doen dat is de kwaliteit van het vlees). Gegrilde groente was ver te zoeken (8 spruitjes 3 champignons). Vlees lag erop ik dacht eerst dat het appart kwam tot er gezegt werd eet smakelijk.
Het excuus dat we zo lang moesten wachten was dat er ook een zaal verhuurt was (ze bedoelde denk ik te weinig personeel)

Was voor mij de 2e keer dat ik hier ging eten, was een traktatie voor mijn verjaardag. Toen ik hoorde dat we hier gingen eten dacht ik nog oooo neeeee.
Hierin werd mijn verwachting waar gemaakt.
Weer een slecht ervaring met het eten.

Jammer voor het bedienend personeel die zijn aardig en proberen er het beste ervan te maken.

O ja 1 van ons had saté en die was goed.

Beste Sonja,
graag zou ik even in contact komen met u.
Uw bezoek verdiende niet de schoonheidsprijs.
We komen vast wel tot een passende oplossing.
036-5305000 iof via...
Beste Sonja,
graag zou ik even in contact komen met u.
Uw bezoek verdiende niet de schoonheidsprijs.
We komen vast wel tot een passende oplossing.
036-5305000 iof via manager@boathouse.nl
Manager Boathouse

Monique van Thoor

Geen goede ervaring bij Boathouse.
Geen goede ervaring bij Boathouse.
Het duurde 1.5u voordat het eten gebracht werd. De drankjes lieten ook lang op zich wachten. Het eten was lauw. Gegrilde groente was erg hard. Steak zat vol met zenen.
De bediening was wel vriendelijk en probeerde een oplossing te bedenken en het dessert mochten wij op kosten van Boathouse nuttigen.

Beste Monique van Thoor,
graag zou ik even in contact komen met u.
Uw bezoek verdiende een veel betere uitkomst.
belt u even?
0365305000
veel dank en groet
Jan...
Beste Monique van Thoor,
graag zou ik even in contact komen met u.
Uw bezoek verdiende een veel betere uitkomst.
belt u even?
0365305000
veel dank en groet
Manager
manager@boathouse.nl

Anita

Heerlijk gegeten en personeel (Rens) was heel vriendelijk en voelde ons goed aan. Grand Dessert was heerlijk en zag er heel mooi uit.

Marjolein

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, fijne plek.

Joke

Ik had al een reservering gemaakt bij het Boathuis toen een kennis zei ; ik ben nu 2 x zo onaardig geholpen ik ga er niet meer heen , het eten vond ze wel goed. Wij gingen dus enigzins huiverig er... Ik had al een reservering gemaakt bij het Boathuis toen een kennis zei ; ik ben nu 2 x zo onaardig geholpen ik ga er niet meer heen , het eten vond ze wel goed. Wij gingen dus enigzins huiverig er naar toe.
Maar het personeel wat die avond werkzaam was , was écht super aardig en het eten zeer smaakvol.
Dus ja onze ervaring is echt goed.

Voor de lunch had ik twee garnalen kroketten met bruin brood besteld. Na enige tijd kwam dit gerecht, maar de kroketten waren lauw, zelfs niet warm te noemen. Toen de serveerster kwam vragen of... Voor de lunch had ik twee garnalen kroketten met bruin brood besteld. Na enige tijd kwam dit gerecht, maar de kroketten waren lauw, zelfs niet warm te noemen. Toen de serveerster kwam vragen of alles naar wens was heeft ze het bord, waarop nog anderhalve boterham lag met anderhalve kroket, meegenomen. Na enige tijd kwam het bord, met nog maar een boterham met een kroket, zonder boter teruggebracht. Ik mocht een drankje van het huis bestellen. Dit werd een biertje. Nadat we wat koffies hadden gedronken ben ik gaan afrekenen. Op de nota stond het biertje van het huis. Dat werd eraf gehaald toen ik daar wat van zei. En ook op de opmerking dat ik maar een kroket terug had gekregen, werd gereageerd met het antwoord dat de garnaalkroketten op waren. Werd dus niet verrekend. Ik ben diep teleurgesteld in het Boathouse en zal ook niet snel terugkomen.

Beste mevrouw van het Hof,
uw bezoek verdient geen schoonheidsprijs, excuus.
graag zou ik even in contact komen met u, voor een passende oplossing.
dan kan telefonisch (036-5305000) of...
Beste mevrouw van het Hof,
uw bezoek verdient geen schoonheidsprijs, excuus.
graag zou ik even in contact komen met u, voor een passende oplossing.
dan kan telefonisch (036-5305000) of via manager@boathouse.nl
Ik hoor graag van u.
manager Boathouse

Heerlijk eten gezellige ambiance en super enthousiaste bediening.

Edward

De gezelligheid en enthousiast personeel