Emmers

Het eten was heerlijk en de bediening super vriendelijk, alles klopte

J.Pessers

Vriendelijk personeel, top locatie aan het water op het terras en heerlijke gerechten.

Hofstra

Om 7 uur gereserveerd , om 7.20 pas een plaatsje ?? Beperkte kaart en hebben ZELF de verkeerde keus gemaakt. Hebben gekozen voor de mosselen. Maar juli is natuurlijk totaal GEEN mossel tijd smaak... Om 7 uur gereserveerd , om 7.20 pas een plaatsje ?? Beperkte kaart en hebben ZELF de verkeerde keus gemaakt. Hebben gekozen voor de mosselen. Maar juli is natuurlijk totaal GEEN mossel tijd smaak was redelijk maar de mosselen ter grote van een doperwtje.Vriendelijk personeel !!

Reactie Boathouse:

Dag meneer Hofstra,
Het doet ons geen deugd dat uw verblijf niet aan onze maatstaven voldeed.
Bij navraag bij het team, waren wij enigszins verrast.
Dit is hoe wij het ervaren...
Dag meneer Hofstra,
Het doet ons geen deugd dat uw verblijf niet aan onze maatstaven voldeed.
Bij navraag bij het team, waren wij enigszins verrast.
Dit is hoe wij het ervaren hebben:
u kwam om 19.10 en ging om 19.20 aan tafel. Aangezien ik dit zelf gedaan heb, staat mij dit nog goed voor de geest.Omdat wij in 2 shifts werken, waren de gasten aan 'uw' tafel wat trager om te vertrekken, excuus daarvoor. Wij hebben u even aan een bartafel geplaatst om wat te drinken, maar dit ging best vlot op weg naar uw tafel.
De kaart is geen beperkte, we draaien sinds 1 juli een volledige kaart. U merkte nog op ( uw citaat) ik zit kut, waarbij wij nog een suggestie gemaakt hebben om van plaatst te ruilen of naast elkaar te zitten, met eventueel een dekentje. De special (mosselen) werd door u en uw tafelgenote gekozen. Toevallig ben ik oud-visboer, en het seizoen kent een vuistregel: als er een 'r' in het seizoen zit, zijn er mosselen. Uw pannetjes zijn (omdat ze naar uw mening niet goed uit de dop kwamen) nog even terug geweest op het vuur, en werden heerlijk bevonden.
Wanneer het rendement (rond de 3 ons schoon) naar uw mening niet gehaald is, hadden wij het graag gehoord, en had uw zeker nog wat extra gekregen. Wij hechten er veel waarde aan, om u blij te laten vertrekken! Om het nou een verkeerde keuze te noemen...Aflopen week is er rond de 100 kg verkocht, met louter tevreden gasten.
Ik hoop dat het er u niet van gaat weerhouden ons nogmaals te bezoeken, wij zullen ons beste beentje voor zetten om het u extra naar de zin te maken.
tot dan!
groet
Jan Plat
Manager

A.M

Heerlijke keuken. Personeel is altijd vriendelijk. Ik kom hier graag terug.

Anneke

Erg goed gegeten. Bediening was zeer prettig en vlot.

P

Heerlijk gegeten (mosselpan) en fijne bediening.

Lida Veen

Heerlijk gegeten, goed geregeld en erg aardig personeel.

Alette

Heerlijk gegeten, ik kan de voorafjes van harte aanbevelen. Vriendelijk personeel, snelle bediening en mooi uitzicht.

Sonja

Prima! Vlotte bediening en heerlijk gegeten.